CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Friday 11 May 2007

terbuktilah aku yg poyo...

first of all, paragraph pertama ini ditujukan khas untuk cik mialova...di sini saya ingin mengaku kepoyoan saya yg melampau lampau...ari tu i did tell you yg i sgt sengkek n x shopping kan n turun berat etc etc apekebende aku poyo aku tu kan...

tapi semalam sesuatu telah terjadi...oh dunt blame me ok...salahkan J CARD day yg menggedik itu pegi wat shopping...n salahkan juga JJ maluri itu yg terletak hanyalah beberapa langkah saja dari opisku ini...oleh kerana nafsu shopping yg menggile i telah menghabiskan duit (i x sengaje ok menghabiskan) membeli belah dengan suka hatinya (tp sekarang bermuram semula)...i bought 1 heels kale pink, 1 dolly shoes kale putih, and 1 new arrival baju yg sgt menusuk hatiku...kerana diskaunnya adalah sehingga 70%...sape tahan beb..i almost mengambil bed sheet, parfume, make up tp kerana akal mengatasi nafsu maka semua barang barang itu diletakkan semula...

n diumumkan juga i telah menggunakan sebahagian duit yg i put aside tuk beli present bintang bintang tuk bershopping semalam..my bad...tp x tahan okeh...actually my intention adalah untuk cari hadiah die...i dah belek but bola adidas (haku x berkenan - sebenarnyer takut die x muat), aku nak beli baju (masa blk bandung ari tu dah banyak belikan baju), aku nak belikan jam (die ade banyak jam), aku nak beli parfume (parfume yg ade smalam plak x menarik perhatian)...disebabkan itulah end up membeli untuk diri sendiri...HA HA HA...

so what shud i buy for him? kawan kawan sekalian tlg lar bagi idea as aku kekeringan idea + pening pale...

btw, anda anda semua tahu x yg saya MC ari ni...ho ho ho sedang berada di rumah berehat rehat...selamat bekerja kwn kwn...

0 comments: