CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Saturday 26 May 2007

kisah telenovela bahagian 2...

first of all, happy birthday to my everdear sistah, sis shidot...we've been sista since tahun 1999 until now...tell yew, my sis x penah fail dalam mengambil berat hal hal adiknya including me...hehehe...love u sistah...semoga happy bersama si dia yg selalu buat sis tersenyum...

secondly, sy nak paste satu lagu kat sini (owh dah lame x buat)...heard this song dlm kete td...n buat me terus teruja dgr sampai habis...ok i tell yew lagu ini BUKAN JIWANG...but then sgt comel ok...they way they nyanyikan lagu ini...sgt kreatif...try to listen deh...download aja...

project pop - jatuh cinta (i remind you once again ini bukan LAGU JIWANG)...

Siapa jatuh cinta pasti lagu in love
Kata titik puspa berjuta rasanya loh
Biar siang biar malam terbayang wajahnya
Kalau jatuh cinta bisa bikin gila
Semua enak dimakan sambil la la la la
Biar hitam biar putih manislah nampaknya

Dia jauh aku cemas tapi hati rindu
Dia dekat aku senang tapi salah tingkah
Dia aktif aku pura-pura jual mahal
Dia diam aku cari perhatian
Oh repotnya

Jatuh cinta berjuta indahnya
Dipandang dibelai amboi rasanya
Jatuh cinta berjuta nikmatnya
Menangis tertawa karna jatuh cinta

Dia jauh aku cemas tapi hati rindu
Dia dekat aku senang tapi salah tingkah
Dia aktif aku pura-pura jual mahal
Dia diam aku cari perhatian
Oh repotnya

Dia jauh, woi ngapain di situ, siniii
Dia dekat, aku senang hahahahaha
Dia aktif, aku jadi lebih hiperaktif, hihihi
Dia diem, zzzzzz yah tidur
Oh repotnya

Jatuh cinta (cinta) berjuta indahnya (maca cih, maca cih)
Dipandang dibelai amboi rasanya
Jatuh cinta (cinta) berjuta nikmatnya (ahhhh)
Menangis tertawa karna jatuh cinta
Oh asyiknya (ah yang bener)
Oh indahnya (masa iyo)
Oh senangnya (gak percaya)
Jatuh cinta

thirdly, walaupun smalam bday bintang bintang tapi sy x g celebrate ngan die...SEBABNYA? ade sebab...bukan xde sebab...kalo nak tau sebab tu kene lar bace sambungan seterusnya (ok aku x paksa korg tuk bace)...

but then smalam kitorg klua untuk pegi main futsal...TIDAK...bukan aku yg main...die ade frenly...so aku sebagai girlfriend merangkap p.a (die ckp hokay) pegi lar teman..

since mcm smalam haku rase teruk gile x buat ape ape pun tuk die, so me pegi breadtalk tuk beli kek..kek kat breadtalk kan kecil kecil comel aje...so aku pilih mocha locco...put it in a box dan mintak candle sebatang...

that nite bile sampai futsal (shoot out or soccer xl x ingat court yg mane satu) nak surprisekan die before die main futsal...yelah by the time main kang dah berlalu 25hb...

kotak kek tu aku dah sorokkan kat tepi side driver...cume lilin jer aku letak kat hand brake...so aktiviti telenovela dimulekan...

"u, i x belikan u kek pun kan...kawan kawan u belikan u kek besar. i x bg ape pun" ngehehehehe dramatis sungguh...

"eh xpelah..****" ayat telah diedit kerana bukan untuk pengetahuan umum...

"u, i bawak lilin jer untuk u. kite tiup lilin je lar ek...bak lighter"...ngeheheheee so bintang bintang pun bagi lighter n aku pasang lilin dlm kereta...

"u make a wish" aku ckp lar kan time ni lame gile bintang bintang buat wish...aku terpk gak kan ape lar yg die wish lame sgt...mintak mintak die wish lagi 3 tahun aku dpt beli celica ke...keh keh keh...

then die pun tiup lilin...then aku pn ckp lar "sorie ek u sebab i bawak lilin jer utk u tiup. u nak kek ke? kalo u nak kek amik lar kek ni..kite tiup lilin sekali lagi" ckp aku sambil keluarkan kotak kek kat side sebelah aku...

kek piccies later on lar sy letak coz smalam hp battery kong...bintang bintang yg amik gambar..but then hari ni die g opis x bwk hp lak...haisk...

huhuhu korang rase ade tak awek sesewel aku ni...dah tiup lilin pastu baru keluarkan kek letak lilin atas kek n tiup lagi sekali...tatau lar bape ramai org nampak adegan tu sebab aku parking betul betul kt tepi court (sape yg familiar ngan parking area kat futsal area segambut boleh imagine lar)...

until yesterday I haven’t give him hadiah yg betul betu. then smalam i remind kan die jgn lupe dinner sabtu malam...jgn lambat plak (oh boifrenku itu)

then die tanye dress attire camne?

aku jawab "pakai baju melayu"

hehehe jangan lar boifren pakai baju melayu...haru biru jer kang...mau aku kene blk tukar pakai songket ngan buat sanggul lintang…

kemana destinasi kami malam ini???

bahagian akhir aku update hari isnin depan okesh...

0 comments: