CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday 3 May 2007

Spiderman vs cicakman

Sy pegi tgk spiderman hari selase hari tu...first day show...thanks a lot to amad yg baik hati beratur dr kul 11 pagi di gsc mid valley...tp kami dpt tmpt seat movie pukul 8.30...full house ok...seat 2 dr depan....but then luckily ade kwn bintang bintang yg bg kami duduk seat agak ke belakang...so thanks to amad, bintang bintang n kawan die jugak...

Oh sy jumpe mizzamy hari selase hari tu bersama amad, dina, n juga bintang bintang...amy, awak sgt kecik ok...ku sangkakan orangnya tinggi...tp kecil dan comel rupa rupanya...n hari selase hari itu adalah hari berjalan jalan sambil melawa...yelah...tengah hari lagi kitorg dah keluar...konvoi dua kereta...but then movie malam...so berjalan jalan tanpa arah tujuan...bintang bintang n amad nak g autoshow “street tunes” kt bukit jalil...tp 30 april dah abis...so kitorg pegi lake garden plak...jalan jalann di dalam kereta akibat jam di lake garden...

Sy xmo review pasal cite spiderman as nnt x surprise...so korg g lar tgk sendiri...yg aku x paham dlm tu spiderman bertukar jadi jahat n baju die jadi kale itam...aku tanye kt bintang bintang...

“nape kalo jahat je mesti kale hitam?”
Die ckp “xpelah...pasni kite tuka sume yg jahat jd kale pink...baru sweet”...

Haisk...bintang bintang ni...

Then yesterday kami berfoya foya ke hypermarket...dr tecso ke carrefour...dr carrefour ke jusco...semata mata nak cari johnson n johnson oil control yg kehabisan stok di sume tempat...gedik...

Time tgah berjalan di dalam tesco, aku ternampak satu bungkus gelang getah...time tu terus teringat cite cicakman...yelah cicakman kan takut getah...aku nak ckp ngan die...so tarik tangan die nak ckp “getah! Cicakman takut.”

Tapi end up pegi ckp “CICAK!” dgn kuat sekali...owh habis kene dengan bintang bintang sebab die kate aku panggil die cicak...

Sampai ke malam die panggil aku getah n aku panggil die cicak...

0 comments: