CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday 23 May 2007

kulit badak dengan kulit aku

setebal tebal kulit badak, aku rase tebal lagi kulit muke aku ni...owh i am soooo malu ok...tatau nak category camne...kalo aku bleh terjun bangunan n confirm x mati memang aku dah buat dah...tp bile pk blk kalo terjun bangunan confirm tulang aku patah...jgn kate terjun bangunan, langgar tiang gol pun retak agaknye...

di saat ini aku cume berdoa agar birthday bintang bintang tiba dgn cepatnye...aku rase lagi lambat bday die lagi banyak plan yg aku dah aturkan untuk die kantoi which aku x sanggup dah...

remember in previous post aku katekan plan nak bg cuppies terpakse dicancelkan due to the mother's day event...pastu plan nak bg full set initial d juga terpakse dikenselkan since die dah tgk...

so this is the third plan yg happened to be KANTOI juga...owh i am so depreseed lar ok...i've been thinking about this since a month ago...n bleh kantoi x sampai seminit ok menjelang lagi dua hari birthday die...STRESS...

waktu ni kalo korang toreh muke aku sure x keluar darah...malu ok...

a month ago i've come with an idea untuk bagi die heart shape balloon...so aku pun bersusah payah mencari di manakah menjual heart shape balloon...luckily bawah opis aku ni adelah perusahaan membuat belon...so that's it...problem setel...tinggal nak beli jer...

jadi td dgn rasa senang hatinye aku pn pegi lar beli...after membeli i sms-ed my sis saying like this 'kakak, iza kat kedai belon ni. iza dah beli belon tu but then iza beli yg peket kecik of 25. iza bg dekat azam dulu...nnt iza post kt blog. kalo sz suke nnt iza belikan kemudia. ok?'

n dengan rase gembiranya aku pergi hantar msg tu dekat BINTANG BINTANG..

korang paham x bile jari korang ni dh biase tekan huruf yg same setiap hari...so tangan aku pegi tekan huruf nama die...arghhhh tertekan...i mean tertekan...not ter tekan...

bile dah anta aku terase mcm semacam...eh kenape jari ni mcm menekan nama yg biase ditekan...then i sms-ed my sis n asked her whether ade dpt msg ke x..

DANG...kakak aku balas ckp 'x dpt pun'...x ke korg rase mcm bom baru jer gugur atas kepale time tu...sebab when i check my credit pun terbukti ok since me sms bintang bintang hanya 1 sen...

muke dah merah...kulit dah tebal...i am soooo malu...so to confirm it aku pun tpon lar bintang bintang...

"u, i ade salah anta msg kt u ek?" suara control macho aku time ni...

"ade" jawab die sambil gelak gelak...

aku rase nak hentak kepala aku ni kat dinding jer...MALU...

"iza salah anta" suara mcm x bersalah aku buat...sedangkan dah mcm mickey mouse pun ade rupe aku rasenye...

"iza nak anta kat sape msg tu" confirm die gelak...

tanpa berlengah lagi i terus menghentikan perbualan...malu ok...malu...cik maluuuuuuuuuuuuuuuu....

my last plan yg aku rase will be the sweetest ever sudah KANTOI...n it caused by me...

saat ini aku rase mcm nak blk umah pakai kain batik n menyorok dlm almari...

no more suprise yg bleh aku pk kan since dah 3 surprise kantoi free free jerk...

BENCI...

0 comments: