CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday 30 May 2007

copycat

spare me ya people...setelah satu minggu aku takde keje (errrrrr berehat tahap maksima kat opis ni) akhirnya ari ni ade blk keje...penat ok setelah seminggu aku purak purak bz sedangkan aku hanye punch in dan punch out...serius rase nak tersewel...

but then hari ni pepagi lagi aku dah sms bintang bintang..."serabut lar pale otak"...owh memang pale otak aku rase serabut...xde rase strawberry dah...agaknye kalo scan mesti nampak anak panah ziunggg ke situ, anak panah zieeeeeengg ke sini...haisk...

main thing yg buat otak aku serabut adalah regarding my study...last week aku dah register semula...n i haf problem with my subject...actually xde...tp biaselah ngade ngade...so jadilah ade masalah...but i dun wanna eloborate more sebab akan mengusutkan kepale hotak aku ni...

pastu i pegi check cinemaonline...hatiku meronta ronta nak tgk 'cinta pertama'...ok sile gelak yer pembaca pembaca semua...i know lar bunyinye sgt kelakar...tp i tetap nak tgk okeh...pedulik hape...n yesterday bintang bintang menolong pegi amikkan tiket kat one of my fav radio station (saye ni kaki tepon radio ok)...then plan nak tgk dz saturday...

but then dgn x semene menenye mendapat tau yg ari ni adalah last day cite 'cinta pertama'...err adelah terase sedih sikit which akceli mengade jer lebih...

so i sms-ed bintang bintang "1 lagi cite sedih. arini last day cinta pertama. xpelah xde rezeki nak tgk"

so cite seterusnya pasti sudah boleh di teka...

bintang bintang sms-ed me back ajak tgk cite tu ari ni...TAPI pity him...coz die ade kelas malam but he hafto 'tidak pergi' kelas sebab aku ni mengade ngade jer lebih nak tgk cinta pertama yg belum tentu best ke x tu...

so I terase gembira semula...tapi sy tau yg die akan expect someting in return...coz die penah ckp yg lebih kurang gini lar bunyinya...

"you nak tgk cinta pertama i ikut...lepas ni ikut i tgk pirates plak"...

haisk...lepas ni i hafto ikut him jadi lanun plak...but before jadi lanun kite jadi jiwang jiwang dulu mengenang cinta pertama...oppssss kinda sensitif issue kan...

so until lunchie td i terase happy SEHINGGA aku rase nak mengamuk kembali kat opis ni...

dipendekkan cite i dah mengamuk pn td kt opis...

sometimes i juz can't tolerate with myself...especially bile dah mule hangin ni ok..

so i straightly called bintang bintang n sed like this "iza tak suke kalo ade orang tiru cara i"

well, ayat tu mungkin subjektif...i dunt mind if u nak tiru bende yg baik...or at least u ask me first if u wanna refer for something...

haisk pendek cite camni lar....golongan copycat yg aku maafkan

1) copy dgn cara MEMINTA untuk ilmu
2) copy untuk ke arah kebaikan dan kesejahteraan manusia
3) copy untuk sesuatu yang mendatangkan manfaat

I'M NOT A TRENDSETTER NOR A FOLLOWER...so i can't accept if u copy ape yg aku buat, fikir n plan sesusah payahnye ok...

n this has nothing to do with my current job...

i've got no problem with my blog frenz and also all the commentor...sebab saya tau siapa anda yg sebenar (whether in reality o virtually)...indirectly i do share information and opinions dgn my blog frens and commentor...tp ini lain kes ok...haisk...

obviously bende tu memang dah nampak ko copy plan aku...can't you just think of something else???

n suddenly it makes me realizes, terlampau expose my daily life dekat blogginglah yg menyebabkan this thing happen...so shud i stop from telling what exactly happen to me etc etc...or sepatutnye aku tuka jer isi kandungan blog ni???

i'm thinking of 'makan makan' something yg yummylicious hari sabtu ni...but nt yet to be reveal selagi x pegi...sape nak ikut???kite leh wat lawatan sambil makan makan..."i bet this place sgt lar yummylicious ok food die"...

ring me or leave a comment kepada sesape nak ikut...the place will be somewhere in damansara...i need to do a reservation

kite akhiri blog hari ini (oh no makan makan piccies) dengan gambar di bawah...

taken while studying...gayuting n zzzzzz....
i'll review bout cinta pertama tomorrow...(kalo rajin lar)...

0 comments: