CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Monday 7 May 2007

bulan

This is sooo not originally from me...mase aku tgah surf surf tu tetibe terjumpe satu blog...about last week...but then aku pegi lar salin pakai tangan ok (nampak sgt aku ni patut jadi secretary)...

Ok to those yg terase gediks sgt n nak bermanje manje ala ala cerita zaman dulu kala (oh di kala ini aku teringat nordin ahmad dan kalthum cite amende ntah tp cite zaman anak raja dulu dulu)...i tell you pelakon nordin ahmad itu sgt hensem ok (if i not mistaken cite bawang putih bawang merah kot yg jadi putera raja cari anak dara org naik buaian sambil nyanyi nyanyi “laju laju, buaiku laju...pohon beringin daunnya rendang) see aku terase nak nyanyi sampai abis plak...

Ok di waktu malam (u r lucky i f u read this waktu malam) cube korg sms bf or gf korang...but then for those yg pakai total plan dr hotlink tu, ape kate korg call her terus after 12 midnite...10 sen aje kan...hehehe...

Then korang tanye, “cube tengok langit” (buat lar ala ala zaman dolu kala style tanya)

Nanti si kekaseh mesti menjawab “ada apa di langit?”

Korang pulak jawab “ada bulan”

Pastu die mesti tanya “jadi?”

Time ni korg jawab lar “walaupun kita berjauhan, kita tetap memandang bulan yang sama. Walaupun jarak memisahkan kita, tapi bulan sentiasa menjadi penghubung. Walaupun kita berbeza tempat, bulan x pernah berubah”

Hoih kenapa kala ini aku terasa nak buat background music 50 an yg ade “hoooo hooooooo oh oh” kengkononnya di waktu malam lar...

Haa tapi menurut kajian bulan penuh dlm 15 haribulan...aku rase dh tetiap malam aku cek langit, bulan xde...semalam pun aku tanye die tgk langit nampak bulan x? Die ckp xde...

Adoih...cepat lar 15 hb...ngeheheheheee...mau menjadi uda dan dara pulak (haisk mula dah menjadi sewel)...

Oklah...sudah time mau pulang...byeeeeeeeeeee....

0 comments: