CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Sunday 6 May 2007

aku takkan bersuara

sewaktu aku baru jer nak menaip entry post blog di malam ahad di mana esok adalah hari kerja, tetibe terlihat jam...alamak pukul 9.22 malam...oh kejap kejap...sy bukannye terlupe untuk pergi dating...owh dan saya juga bukanlah harus masuk tidur seperti yg dilakukan oleh ibu bapa kanak kanak zaman 80's dahulu...

tetapi apakah yg saya terlupa?

saya terlupa yg hari ini ialah hari ahad dan rancangan kegemaran saya iaitu suria cinta sedang berkumandang di radio skang...(owh k spare me ya people as aku adalah jiwang tahap maksima n rancangan itu adalah my top priority setiap minggu okeh)...

dan sekarang saya adalah terburu buru untuk blogging dan sedang berfikir mau makan ke selepas ini atau terus balik rumah dgr radio atau blogging dlu...owh tidak 2 minit sudah berlalu dan mungkin juga lagu jiwang rock kapak sedang dimainkan di radio ketika ini...owh k ada terase seperti nak sewel...

there's a lot of thing happened for the past 2 days...yet no interesting story yg boleh saye tulis di blog as masa masaku dihabiskan di rumah...owh ok i tell you the truth ok people...sy tidak keluar dating dan saya sudah 4 hari tidak jumpe die...campo besok mau 5 hari (isnin to jumaat) dan ini menyebabkan jumlahnya adalah 9 hari...ok terase nak sasau (maafkan sy kerane kegedikan ini)...

ok kerana hati sudah gundah gulana dan fikiran tidak menentu memikirkan rancangan suria cinta itu dan otak juga berfikir mau makan atau tak menyebabkan saya tatau nak tulis ape...lagipun bukan ade cite menarik kalo setakat duduk di rumah...

btw dina, i'm so sorry sebab x dtg garage sale u...sorie sgt sgt...sgt sgt ok...

di malam yg hening ini saya harus mengakui yg sy rindukan bintang bintang saya (haa aku dah ckp korang jgn bace lar entry ni mesti bosan karang)...

sy bukanlah penggemar AF...oleh kerana itu setiap malam sabtu ketika konsert sy akan mencari alasan untuk menghilangkan diri dari melihat tv...dan semalam ketika konsert saya menghabiskan masa di dalam bilik air mandi selama sejam...hahaha padan muke aku x tgk af...

so ptg ini saya tgk af (sbb sy suke menjadi ketinggalan)...dan oleh kerana perasaan syahdu sy yg rindukan bintang bintang, saya menangis ok apabila melihat persembahan mila yg menyanyikan lagu nike ardille - aku takkan bersuara...

ok lirik lagu itu sungguh menyentuh kalbu dan penyampaian mila yg sudah lambat sehari itu (kerana saya tgk pada hari ahad) adalah sampai ke jiwa saya...


Izinkan Cintaku
Berbunga Dihatimu
Biar Terus Mekar
Jadi pengalaman

Telah Lama Ku Dahaga
Belaian Seorang Insan
Semoga Bersamamu
Ceria Hidupku

c/o
Ku Tak Akan Bersuara
Walau Dirimu Kekurangan
Hanya Setiamu Itu Kuharapkan

Ku Tak Akan Menduakan
Walau Kilauan Menggoda
Kasih Dan Sayangku
Tetap Utuh Untukmu

Hanya Kupinta Darimu
setialah Selamanya
Sehingga Abadi…
Cinta Ini Sayang
Itu Kudoakan

Tak Mungkin Kan Terjadi
Kehancuran Cinta Kita
Andainya Hatimu
Seperti Hatiku

part yg membuatkan aku menangis adalah chorusnya yg sungguh menyentuh kalbu itu...oklah...haruslah stop skang kerana sudah 9.32...mau makan...dan blk rumah...

moral untuk hari ini kepada diri saya sendiri --> jangan ego sgt...erghhhh geram dgn diri saya sendiri...

0 comments: