CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Monday 14 May 2007

sumolah

saya ingin bercerita banyak sgt...jadi kepada anda yang x suka membaca lebih lebih lagi di hari isnin ini (yer sy tau isnin ialah monday blues) jadi jangan baca...kerana entry saya bukanlah suratkhabar yang memberi berita berita terkini dan hangat...penulisan saya juga bukanlah se'cool ahadiat akashah, seromantis fauziah ashaari, se'intelek hamka, mahupun sepuitis Usman Awang...penulisan saya hanya gedik, ngade ngade dan x bermanfaat (oh jika anda mencari berita tentang keputusan perlawanan bola sepak ataupun harga minyak di pasaran, pastilah anda telah tersalah laman web)...hehehe...

first of all cerita tentang saya mc last friday...ok sy ke klinik ditemani oleh bintang bintang...tapi bila aku masuk die x ikut pulak masuk...haisk aku ni dah lar ketaq lutut kalo nak jumpe doc...ok xpelah aku pun masuk dengan membaca bermacam ayat (hehehe)...pastu masuk doc tanye la itu ini...oh kalah soalan interview ok...n the most tak tahan part bile doc ckp camni

"saya bg awk vitamin ek"

"eh nak buat apa"

"badan awk kurus sgt. tak padan dengan tinggi"

dengan x semena mena aku TERjerit "eh mana ada. tak naklah" (ok i memang jerit ok time ni)...

actually bukan intent to jerit...tp dah nama perangai ngade ngade nak manje ngan doc (supaya x yah diberi vitamin itu) aku pun terjerit lar...

time ni i tell you ok nurse sume pandang kat bilik doctor (bintang bintang cerita blk) n bintang bintang pn dah diri dekat luar pintu bilik doctor...hehehe sgt kelakar ok...i bleh kluar dr bilik doctor tu siap gelak gelak lagi...org kat kt luar sume dah pelik...bintang bintang yg diri dekat luar pintu bilik doctor pun kehairanan...yelah patient jerit dlm bilik doc...pastu g ckp "mana ada...xnklah"...hehehe x ke curious namenye tu...

bile amik ubat aku siap leh sound nurse tu "kalo i x nk makan vitamin ni x bleh ke?" hehehe...

tp seriusly lar...my weight dh turun sebanyak 4 kg...n seluar sume dah londeh...n aku terase sgt x tegap kalo berdiri...mcm nak jatuh jer...ade lar gaya mcm budak baru blaja bertatih...haa imagine korang sebagai abg atau kakak ckp "taaa tih...taaa tih"...haa cube ckp camtu kt aku...huhu...ade one night keluar minum ngan bintang bintang pun die suh aku jalan dulu sbb die kate kalo aku jalan blakang pengsan kang xde sape tau...apakah???

next story is about yesterday...since smalam adalah ahad, pukul 4 pagi bintang bintang anta sms...suh kejutkan die nak g jogging...aku pn pk, kalo die anta sms kul 4 pagi, kul 8 nak g jogging, bleh ke die nak bangun...see how baik i am xmo kaco die pepagi...jadi alamatnye aku x bgn lar...n trus sambung tdo sampai kul 11 pagi...hehehe...then tpon die ckp camni

"oh sampai hati...penat org bgn pagi pagi...tunggu die depan umah x bgn bgn"

then die balas blk "eh orang dah bangun pagi tau...tunggu iza kat titiwangsa x muncul muncul...dah 5 round jogging...siap main bola lagi"...

apakah lar...sedangkan dedua baru bgn tdo...

then smalam juga adalah hari dimana dua plan aku x berjaya yg membuatkan aku hilang sume plan...

ok i plan nak buat surprise cupcake yg i order dr shalia...i dah booking theme car, sports car and car accesories...tp me n shalia adalah salah komunikasi yg mana shalia ingatkan i order juga untuk mother's day smalam...so i hafto jugalah mengambil cuppies for mother's day itu...ceritanya smalam my mum outstation...so i bagi kat my future M.I.L (oh i ammmm so perasan ok) n i terpakse explain kat bintang bintang the reason why cuppies tu exist dimana actually i dah order cuppies for his coming birthday yg bertemakan kereta which i hafto CANCEL...yelah x surprise lar kan...since i dah bg mama die cuppies juga...so below is the cuppies picture...happy mother's day to mama, mama bintang bintang, nenek, mak teh, n sume mother n mother to be (kak farah, azeera, fatirah)...
and the second plan yg x jadi itu ialah i ingat nak belikan die full set initial-d animax as a gift...n haku ni dah lah order online...sekali die dah tgk sume ok...oh depressi aku cenggini...aku tanye kalo ade akan tgk lagi x...die kate "tgk sekali dah la"...ohhhh aku tertekan...aku tatau ni nak belikan die ape...hadoi la bintang bintangku sayang...susah susah aku balut jer aku dlm kotak pastu hantar gune pos laju...hehehe...
then kitorg pegi menonton sumolah...i tell you, cerita ini sgt bagus ok...i x tipu... sumolah is different...haku ckp pegi tgk...full of moral story where in the same time kelaka...oh sgt bagus ok...kalo menang awards confirm aku x bangkang...pegi tgk...
percintaan si kasut putih...

us together forever...this is both of us nyer fav jeans...sebabnye, bile pakai seluar ni mulelah nak menyakat each other...left side jeans bintang bintang...right side, mine punyer...yg nak menyakatnye ialah spot koyak tu...actually i bought for him this jeans waktu g holiday ari tu...n haku mesti ckp camni "kesiannye i tgk u, seluar koyak koyak...meh i jahitkan"...
pastu my jeans ade kesan seretan dekat bahagian lutus as if jatuh motor (sedangkan naik motor pun x reti hehehe) so die akan ckp "siannye die, ni merempit corner mane ni sampai koyak seluar kt lutut"...
oh ayat sapekah yg lagi apakah???
waiting for sumolah to start...

oklah...pegi keje sume org...jgn curi tulang...kais pagi makan pagi...kalo petang kang malas kais jgn makan...

aku sudahi entry kali ini dengan peribahasa (see betapa berfaedahnya) sakit kepala panjang rambut, patah selera banyak makan...maksudnya mulut ckp xnk, tapi hati mau sekali...wahahaha mcm i lar ni...konon konon jual mahal tp bile dpt gumbira sekali...huhuhu...

kalo ade jarum yg patah
jangan disimpan di dalam laci
kalo dah tau jarum tu patah
janganlah simpan...

oh ya sesape nak tgk konsert peterpan kat the ruums on this coming 25th, bolehlah mule membooking tiket....further info bleh refer kt sephianyaandika (see link kt sbelah)...harga tiket rm30..okesh...jom order ramai ramai...

0 comments: