CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday 17 May 2007

aneroxia, bulimia ke tengkorak berjalan???

currently aku mempunyai satu masalah yg besar which really merunsingkan kepale hotak aku ni...

i lost my weight for about 4-5kg...n disebabkan itu ia me'leadkan aku kepada beberapa masalah which is:

1) semua seluar jeans aku dah jadi gile longgar n x fit langsung n mcm ghupenyer seluar pinjam ok...

2) i hafto tarik my seluar everytime berjalan...

3) rase sgt lemah...xbermaya...sakit sane sini...kalo berjalan pun rase nak jatuh...

4) aku dah serase serupe tiang...my confidence level drop...malu nak jumpe orang sbb aku dah terase yg aku ni mcm tiang...

so kalo korang terase nak main sep tiang tu bleh gunekan aku or kalo nak main bola xde tiang gol also can pinjam aku...haiskkkk mengarut...

until now aku terase sakit sakit badan...nak bawak kereta x larat...n haku boleh sarung seluar jeans yg dulunye ketat but now dah ok-ok fit dekat kaki...

this is not healthy ok...bile aku terase seperti tiang or tengkorak berjalan, owh sgt tidak suke ok...

yes i know it was my mistakes sebab pegi buang vitamin yg doc bagi itu...but i ade history in my family where one of my auntie dulu adalah sgt kurus err (aku xmo lar menyamekan ngan ape ape yg kurus but u guys can imagine but menyamekan ngan aku)...then doc bagi die vitamin to make her more healthy...n she end up menjadi over HEALTHY until now...

it makes me fobia mengenangkan itu...

what shud i do?

0 comments: