CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Friday 25 May 2007

happy birthday bintang bintang - part 1...

i recieved a call last nite dr kwn kwn bintang bintang yg ajak aku join dorg nyer surprise party tuk bintang bintang...but the thing is dorg nak wat suprise party dekat karaoke...oh karaoke is a NO-NO ok...suara aku x sedap...kang buatnye dorg pakse aku nyanyi, haa mau x biru mate hitamku kang...

so i plan ngan kwn kwn die untuk mintak tlg pass hadiah jer...below is the piccies...
a big box full of heart shape balloon...actually aku nak wrap diri aku letak dlm kotak ni sebab terase mcm muat lak...hehehe...
the heart shaped balloon...sgt banyak ok...sakit jari jemariku memintal nak ikat balloon ni...tp bile memikirkan blk yg aku ni dah kesuntukan masa plus jari sakit, so aku dgn bergegasnye pergi rumah nenek n import itu adik adik keluar untuk meminta tlg...

n i asked all my kezen...

"kalo korang dpt balloon ni, ape reaksi korg?"

nak tau ape dorg jawab? "entah, kitorg biase jer...kak iza lain lar...kak iza ni over romantik"...

huhuhu...tetibe yg aku tersedar adik adik ni ganas...x mcm aku sentimental...
below is the box yg telah dipenuhkan dengan balloon...
so dgn bersusah payah nye (sbb kotak tu besar tp ringan jer) aku pun bwk lar pegi jumpe kwn die...hoih jarak tmpt perjumpaan itu dgn rumah die adalah ibarat mcm klcc nak ke kl convention centre...punyerlah dekat...kalo kantoi sesia jerk...hehehe...x pepasal aku di'cop curang...owh tidak tidak ok...

at first kwn die pun terkejut jugak lar bile aku keluarkan kotak besar dr babygirl dan transfer ke kereta die...huhuhu...aku pun dengan poyo poyoan mengangkat kotak tu kengkonon berat lar (bak kate kwn die ingatkan peti ais)...

n i made a request dr kwn die untuk bagi aku call die dlu tepat pukul 12 before dorg 'mengerjakan' bintang bintang...

mase tu dah kul 10.30 malam...i balik rumah dan TERUS TIDO...hehehe...

tepat pukul 11 bintang bintang call...ckp ade kwn die ajak teman g ampang...aku yg blur blur baru bgn tdo ni yerkan jelah (sedangkan dah tau yg die sedang di'trap)...letak fon dan tdo blk...huhuhu...(dlm hati berdoa gak jgn lar terlajak tdo...

lagi 2 minit pukul 12 i called him...die angkat tepon trus ckp "u, angah tarik i pegi karaoke. die ckp nak jumpe kwn. tapi pegi karaoke" (owh waktu ni encik bintang bintang masih tak sedar maksud kwn kwn die sbb kawan kawan die cite yg die seakan mengajuk sbb org cam x ingat bday die)

"haa, u pegi karaoke? u tipu i...u ckp nak jumpe kwn...tp pegi berfoya foya..." oh telenovela gadis kuala pilah sudah bermula...

"mana ada tipu...i pun tatau...angah ni lar tibe tibe pakse i dtg sini"

"alah, sudahlah u...pegi berfoya foya tp ckp nak jumpe kwn. tipu i jer" ho ho ho aku terase semakin seronok berlakon skrip yg tidak dirancang ini...

owh boifrenku sudah gelabah ok..."ok kalo u x percaya i blk skang...lagi 10 minit i sampai depan umah u"

hehehe kesian boyfriendku itu...adalah beberapa minit adegan telenovela itu berlangsung (owh aku sgt pandai dan gedik ok kalo bab bab blakon di luar lokasi ni)...

tibe tibe kwn die panggil masuk bilik (die kat luar bilik karaoke) n tetibe juga die sudah merasekan die sedang dikenekan...

"u, u pakat dgn dorg nak trap i ek?"

"ha? ha? ape ni? ape u ckp ni? dh lah tipu org pegi berfoya foya...lepas tu nak ckp i trap u plak" owh mase ingin belakon...

"u baik u ckp. u ngan dorg plan nak trap i kan?"

"ape ni tuduh tuduh ni?"

n lepas tu die kene tarik agaknye masuk bilik tu sbb ramai gile org nyanyi lagu happy birthday...rase best sgt eventho tak berade di tmpt kejadian...haisk i wish i cud use 3G waktu tu...

kwn die amik hp die n ckp nnt tpon blk...owh sampai hati tau...

about 10 mins later die call blk...

"u, thanks sgt belon itu"

"haa? belon apa? perempuan mane bg u belon" ngeheheheheee...

kitorg ckp kat telefon beberapa minit n i still haven't wish him ok time tu...

after few mins ckp baru lah aku wish...n mengumpul segenggam semangat untuk nyanyi (hoh suara aku x sedap lar)...

"u lagu ni special hanya untuk org yg special aje akan dpt...but then letak dlm fikiran u yg suara i x sedap okesh"...

so i nyanyi...
happy birthday to you
dun’t you know i love you
happy birthday to you
i will always love you
haku pun tatau lar mane aku dpt kekuatan nak nyanyi...lantak lar pitching lari ke nak hujan ke ape ke...but then i nyanyi dengan penuh rasa kasih sayang...hehehe...

n aku pun tatau camne aku leh nangis time tu (ha ha ha syahdu sgt kot)...

lepas abis nyanyi, bintang bintang senyap sekejap...pastu die pun "i terase nak nangis lar terharu"

heheheheee...i love him so much...happy birthday bintang bintang...this is juz da beginning of your day...banyak lagi surprise yg menunggu sehingga hari ahad...

anda nak tau apa dia? saksikan kemunculan sambungan kisah ini di entry akan dtg... :D

0 comments: