CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday 3 January 2007

sok keje...

heylo people...how's ya raya n new year...as for me semuanya adalah seronok dan biasa biasa aja...i mean makanan macam biasa adalah sgt banyak ok...sebut sahaja dari lemanga ke pulut palas, dari rendang daging ke ayam masak merah, dan tidak dilupakan juga dari dodol ke wajik...semuanya adalah ada...oh ya not to forget kuih bahulu...jadi makan macam x hengat ok...
n sepanjang 22 thn aku hidup aku merase juga balik kampung di pagi subuh yang hening...hoih adalah sgt best dan syahdu ok...memakai baju kebaya di subuh subuh hari sambil mengisi minyak sudah cukup untuk membuat abang kaunter stesen minyak tu gelak kat aku...die pun terpk agaknyer mane dtg lar budak pompuan ni pukul 6 lebih pagi dah mengisi minyak...
cume raya ini saya banyak berborak dengan sepupu saya ttg pasangan hidup...persoalan yang dikeluarkan adalah antara kebahagiaan dan rupa n harta kekayaan...disebabkan mereka semua budak budak, saya hanya mengatekan "korang ni budak budak lagi...budak budak mmg nak cari bf hensem jer...nnt korg dah besar korang x pandang semua tu" ngehehehehee... sebab aku ni bukan RUPAleastik n MATERIAListik...as long as org tu bleh buat aku gelak n senyum sepanjang masa dah cukup...i mean rezeki tu bleh cari kan...
pastu my adik adik pn sporting gak g masuk bab my X's...x abis abis dok tanya pasal si I...dorg suke sgt nak tau ape reaksi aku kalo satu hari nnt aku klua ngan kawan aku n bertembung ngan si I n gf die...aku jawab simple jer...aku suh kawan aku time tu menyamar jadi bf aku n aku terus pegi jumpe si I n gf die salam n say hi...sebab aku bgtau adik adik aku yang die dah tinggalkan aku...n aku x bermusuh ngan die...lagipun adik adik aku pn senang ngan I...cume jodoh kitorg xde...skang pun dorg senang ngan sape aku kawan...tu yg paling penting sekali...
ok people...time to sleep...semoga bintang bintang akan terus menyinari hidup kita... :D
p/s: dina, i bet u dah tau my azam...nak jumpe u sgt...how bout sepak bola dz sat? segambut nak? jumaat ke? same time with him... :D

0 comments: