CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday 4 January 2007

sakit...

Ngeheheheee…nampak sgt kan sy sgt buhsan ni sehingga boleh menulis entry berbanyak banyak...

Ape yg saye baru lepas buat? Saye sgt tensen ngan ptptn...berjuta juta kali aku call tp bzzzzzzzzzzzzz jer manjang...aku xnk bayar duit loan kang...hish tensen aku...kate jer hotline...lenkali sediakan lar banyak banyak line...bukannyer sket sket org yg pinjam duit ko...byk tau...kalo dpt peminjam prihatin mcm aku ni nak call bertanye, haa kan dah susah tu...

Pastu sy dpt call dr die...die x keje rupe rupenyer...dan sy sgt risaukan die sebenarnyer...die sakit okeh...dari smalam lagi sakit...bukannyer sakit biasa tapi kalo dah sampai tahap (xmo cerita) xkanlah aku x risau...smalam klua die bleh wat biase gelak gelak...tp die sakit...ari ni die call cakap x pegi keje...n kejap lagi nak pegi klinik...tp die bleh gelak gelak lagi tu...eiii geram betul...saye rase mcm nak telefon klinik yg die nak pegi itu dan suruh doktor tahan die dalam hospital...tapi die xnk...die ckp kalo die kene masuk hospital die akan lari dari hospital itu...sebab die ckp kalo die masuk hospital die rindu babyboy...xpe kite bleh anta babyboy tu pegi hospital (walaupun waktu aku ckp camtu aku sedang berfikir mcm mane nak drive kete manual?) ishhh...kite ckp duduk jer hospital...nnt nak makan ape kite masakkan lar...kite risaukan die, die sakit...tp die leh ckp die kebal lagi walhal dah tau sgt die tgah sakit...suke camni tau...cepatlah baik...kite xnk hilang bintang bintang kite...

Lepas ckp tpon ngan die kite tpon haagen dazs BB...tgk lar gile kite...kite asyik teringat ingat ajer chocolate foundee itu...siap tanye abang yg angkat tpon itu apa ada dalam chocolate foundee itu...satu set chocolate foundee di BB dalam RM66...tapi kite bace review org die ckp RM44...abg tu explain lar ape ade dlm chocolate foundee itu...n extra from review yg kite bace...ade 16 scoop aiskem, waffle, fruit etc etc...aku bukannyer dgr sgt ape yg abg tu ckp...hehehe...xpelah abang, nanti saye dtg okesh makan itu chocolate foundee di situ...tapi haruslah saya cepat baik dari batuk dan begitu juga dia...kerana kami sejak tahun lepas lagi janji nak makan aiskem same same tp x makan makan sebab aku demam, die sihat, die sihat aku demam n berlarut sampai skang dedua x baik ag...haruslah cepat baik kemudian boleh makan aiskem dengan senang hatinya...

Oh sudah pukul 1...setengah jam lagi mau lunch...harus makan...new year “azam” adalah tidak mau diet diet...nak capai 43 dan kemudian maintain...

0 comments: