CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday 23 January 2007

ceritera cinta

Last week one of saya punyer best friend kahwin...secara jujurnya saya bagitahu yang saya nangis waktu pergi kahwin die...no no bukan dia kahwin ngan ex-bf sy atau apa...tapi saya sedih sebab saya dah hilang satu kawan baik yg kini dah jadi milik orang...

X perlu cerita lebih la (as pic boleh menceritakan segala-galanya)...cume the most touching part (ke aku jer yg over) is waktu kitorg sume nak blk (ramai lar bebudak sekolah rendah yg turun)...lepas dah hugz pengantin, then my sweet lady in pink, mai plak nak hugz die...tetibe aku tgk mai peluk die x lepas lepas...n seperti sudah diduga aku pergi dekat dorg, me mai n azee (kami 3 adalah best friend since darjah 5) hugz lagi dua orang n kami nangis...hehehe (kenape aku gelak...nak cover jer)...sgt malu ok...nasib baik mascara water proof jadi xde lar jadi mcm nenek kebayan mata aku tu...

Actually me n mai nangis sebab kitorg rase kitorg dah kehilangan azeera...n juz imagine if antara aku or mai plak yg kahwin, da last person between us mesti sedih gile...so aku ckp ngan mai “kalo x nk sedih nanti iza kahwin minggu ni, mai kahwin minggu depan tu plak”...ngeheheheheheheeee...
Pic below, da gurlz dengan pengantin...
Pic below, kami semua dengan pengantin (korang terase x yg aku tinggi?)...ngeheheheheee....
Pic below is the comelest cuppies (kak yong punyer) yg aku n bintang bintang sponsor tuk salah satu hantaran kahwin pengantin tu...sweet x? Sweet cuppies tu n sweet kitorg gak kan (perasan...hehehehehee)

Tadi dalam kereta kan, aku dgr lagu ceritera cinta – jac n rio...x semena mena aku nangis time driving...apesal ha? Aku sendiri tatau...tu bukan lagu sedih pn...over sungguh la aku ni...

0 comments: