CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Monday 29 January 2007

xde cuti di hari minggu

Last week minggu yang sibuk…saya sendiri xde masa nak berfoya foya..no enjoy for last week..tp masih sempat berjumpa bintang bintang yang selalu membuat saya tersenyum di kala kebzian melanda...

Apa aja yang saya buat last week:
1. beli tiket disney on ice – finding nemo...yeay saya akan pergi menonton disney on ice bersama bintang bintang...walaupun show lambat lagi tp tiket dibeli awal awal (kerana aku takut aku ubah fikiran last minute xmo tgk mcm konsert samsons)
2. kerja kerja dan kerja dan banyak berjalan jalan di luar (hei bukan jalan jalan berseronok ok)...jalan jalan mencari material untuk event...
3. the most penat kerja...7 hari seminggu aku bekerja last week...ahad pn ok...out station ke pahang...sgt sgt sgt penat...sebabnyer kitorg ade event kat sane...n seawal 6.30 pagi smalam bintang bintang dah jemput nak anta g office (oh siannyer die kene bgn pagi di hari minggu) dan kul 9.15 malam baru saya sampai semula di opis...

dan lebih menyedihkan saya x makan sehari suntuk semalam ok...kerana tmpt out station itu adalah dikelilingi oleh orang orang cina...dan hanya saya seorang sahaja melayu di dalam trip itu...jadi korg bleh bayangkan ayat seterusnya kan...no no makan...

thanks to him lar yg terus bwk me makan nasi lemak after menjemput aku yg sgt penat itu smalam...dah mcm promoter baru blk keje pn ade gak aku rase (sbb smalam kene pakai uniform)...ngeheheheheee...

wutever it is, dz week adalah minggu menebus blk date date minggu lepas...isnin selasa (blk opis terus tdo) rabu khamis (jumpe for lepak minum n dinner) jumaat n sabtu (terpakse cancelkan date due to blk keje lambat) ahad (outstation sehari suntuk)

saya sgt mengantuk hari ni di office...yang peliknyer mane bebudak yg sama sama g out station smalam...sume x dtg keje ni...ke hari ni dpt cuti aku yg tatau...kureng asem sungguh lar kan...mentang mentang aku x paham ckp cina, korang x bgtau aku ke yg hari ni cuti...arghhhhhhhhhhh tensen...

sebab itu sy memblogging...x saba nak tunggu hari khamis ni...cuti...yeay...saya nak naik genting hari khamis ini...sesape mau ikut?

0 comments: