CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Friday 12 January 2007

movie...

Walaupun kerja banyak, tetapi bila tiba hari jumaat mood untuk berfoya foya saya amatlah menjadi jadi...ini bermaksud kerja kerja yg diberikan adalah seperti mood saya jugak...tetapi saya harus menyimpan perasaan ingin bergumbira itu kerana esok masih kerja ok...

Sebenarnyer kerja saya sgt byk buat masa ini...harus menyiapkan marketing strategy yg aku sendiri dah pening nak menyetelkan...ini gara gara asyik memikirkan pool party esok hari...di dalam kepala otak sudah terpk makanan makanan yg akan disediakan...huhuhu...bukan setakat marketing strategy, tetapi harus juga membuat content bagi website company yg sudah diserahkan tugasnyer kepada marketing department...jadi haruslah aku membuat content di dalam bahasa melayu dan bahasa inggeris...apakah? adakah bahasa sehebat cikgu bahasa...oh tidak tidak...haruskah...aku pening kepale...

Tetapi tidak perlu dirisaukan...semua kerja itu akan siap apabila tiba masanya...kerana haruslah aku bersungguh sungguh membuat kerja...err minggu depan...ngeheheheheee...

malam ni bintang bintang ajak ikut dia main futsal lagi...seperti sudah jadi rutin mingguan...haruslah pergi menyupport dia...sok deltaelle party...seperti tatau nak bawak ape...blk kerja dah penat...malam ni futsal...sok kerja lagi...ptg deltaelle party...apa aja yang boleh dibawak...mungkin dibawa aja baju mandi...ngeheheheheee...

next week mau nonton, ghost cinderella...adalah sgt takut ok melihat posternyer (ala aku over jer lebih)...dpt free pass dr client...so aku dpt 2 tickets...jadi bintang bintang akan ditarik untuk meneman tgk cerita hantu...

ape pendapat korang kalo kite mengapply keje di kelantan...ade satu post ni yg menarik minat aku...tp aku x apply lagi...unless kalo hati ini betul betul mau mintak kerja itu...kerana procedurenyer sgt byk...jadi kalo betul betul decide nak g baru apply...haruskah? gaji mungkin lagi rendah dr ape yg aku dpt skang, tp tu mmg dream job aku yg aku lepaskan dlu gara gara xnk berpisah ngan seseorang...tp org tu dah pun tinggalkan aku...hampeh...

To ilan, apakah yg cuba kau sampaikan...mau kahwin atau tunang??? Tolong jelaskan bg mengelak sebarang spekulasi yg boleh menaikkan saham anda...ngeheheheeeeeeeee....

Happy weekend people...jumpe esok deltaelle...

Edited: client bg company aku tiket wayang lagi...kali n aku rase betul betul nak pengsan...banyak gile movie...ade 5 kot...so aku amik dua movie menjadikan all together 3 movie yg aku akan tgk free...lagi 3 xmo lar sbb terase mcm hidup aku akan duduk dekat wayang plak...yg bestnyer bleh bwk partner...heheheheheheheeeee...

p/s: kak shidot keje sy sgt byk...sy x tipu...betul...tp sebab dah hari jumaat...ngeheheheheee...

0 comments: