CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday 30 January 2007

officially dipunyai...

Ok people…aku sgt lar banyak kerja sampai aku rase mcm x boleh nak berhenti kerja…lepas satu satu kerja yg dia bagi...eh silap...x siap satu die bagi lagi...x siap satu die bg lagi...so in a row ade 3-4 kerja yang terbengkalai atas meja ni...

Tapi walaupun kerja banyak (n xde intention nak blogging sebenarnyer minggu ni) tp terjadiya sesuatu hari ni yang aku nak share ngan sume org...

Pagi tadi (oh adakah malam tadi) aku tatau...actually aku menunggu panggilan from bintang bintang (he supposed to call me at 12 midnite)...sambil menunggu aku tertdo atas shin chan yg besar di atas katil itu...

Kemudian pukul 4.20 pagi aku terjaga...sebabnya hp aku berbunyi...n bunyi lagu theme puteri “amy mastura”...lagu ni assign tuk bintang bintang n alarm clock aku ajer (budget pepagi tu bangun ingat die call lar...hik) bunyi lagu tema cerita puteri tu x stop stop...aku ingatkan dah time bangun pagi...jadi dengan malasnya cari hp yg hilang di dalam selimut...

Bile aku capai hp, bukannyer alarm yg bunyi...maknanya belum time bangun tdo...tp sms...aku pun bace dengan mamainye (budget good nite msg lar)...tp sms yg aku terima tu sgt panjang and it actually takes 2 hours before die completely masuk dlm hp aku...sms tu was sent at 2.20 n sampai dalam 4.30...

He wrote something...aku yg blur blur bangun pagi tu terus segar...n actually aku terus nangis bile bace sms tu...ya ppl xyah tau lar...tp sms tu ala ala mcm negative meaning lar...ok i dh pun menangis teresak esak (sgt gedik okeh) until 5 in the morning before aku tertdo blk...

Pagi ni aku x anta apa apa sms good morning to him...as die pn x gak...aku still pk wut shud i reply tuk jawapan sms die...blank...drive kete pun nangis...iron baju pepagi buta pun nangis..

Around 11 baru aku ada kekuatan nak balas sms die...i asked apakah maksudnya dlm sms tu...die membawa kepada dua pemikiran...n siapa aku di mata die n siapa aku di hati dia...

Balasan dia pendek...n aku pn balas lagi dengan pendek...dan dia balas lagi...n balasan die dz time buat aku x terkate ape ape...nangis lagi...depan bos plak tu...sape suh bos tu lalu dekat aku time aku nangis...

So i end up tulis 3 muka surat panjang satu karangan di dalam ms word dengan font size 10.5 (bapak panjang tak)...sebagai jawapan kepada sms die...as aku x suke sms yg menyusahkan aku nak cite panjang panjang (hp ni sgt sensitif ok keypadnye)...

Sent to him n sms him ckp yg aku ada anta something...(budget die dekat opis)...so it will takes time lar kan before die bleh check...kelam kabut keluar makan...n about half an hour later die balas e-mail tu...

Tu lar part yg paling best sekali...mesti korg pening bace...x paham ape yg aku tulis...kesimpulannyer azam tahun baru saya untuk tahun 2007 dah tercapai...n if ade antara korang yg tatau my azam tahun 2007 (sbb sy xkan ckp kat blog ni)...so my azam yg sudah tercapai itu adalah “tekel someone yg bernama azam”...

Dia yang mulekan langkah dulu...tp die almost tarik blk kata kata since i x bg any response due to kesibukan menulis karangan yang panjang 3 muka surat itu...bile die bace my karangan panjang 3 muka surat itu die balas mcm ni “....” (TETIBE AKU TERPK KENAPA AKU NAK BGTAU SUME ORANG APE YG DIE CKP...HEISH RAHSIA RAHSIA)...

I know him since aku darjah 1...we are schoolmate...tp dlu aku lagi tinggi dari die..ngehehehehe...tp skang tidak lagi...n sebenarnyer kami adalah neighbor juga...tp tidak pernah terserempak atau terjumpe...lepas sekolah rendah pun adalah dua kali aku terserempak ngan die...skali dlm putra (tego tego gitu) n skali die lepak ngan budak sbelah umah aku (tego tego gitu gak)...

N kami jumpe blk last year...dekat rumah kawan...kite jadi rapat kembali...tp sebagai orang yang baru...yelah dekat sekolah pn x bertegur sapa...kalo nak g umah nenek mesti kene lalu depan rumah die (bukan menggedik nak lalu ok tp mmg kene gune jalan tu)...kalo nak blk rumah pun lagi lar kene lalu depan rumah die...

Skang die dah jadi sebahagian dari hidup saya....orang yang terawal tau ialah my kakak, dina, n my sweet lady in pink...my kakak is so supportive cum excited also lar...dina siap bleh ckp hari ni ialah hari good news...sebabnye ilan announce yg die akan tunang, pencarian my soulmate dah berakhir kerana sekarang saya dah ada bintang bintang n dina ckp die pn nak kahwin lar (hehehehe ni memain jer...off the record ok...mau die saman aku kang)...

Saya sayang bintang bintang saya...sgt...sape sangke kan...dekat sekolah rendah x bertego pun...kamu semua doakan semoga saya bahagia dengan bintang bintang saya n ini adalah yang terakhir okesh...

p/s: ok masa untuk membuat kerja semula...sgt banyak ni...apakah esok kene pergi DBP buat research lagi...hei kerja yg sedia ada pun x abis lagi...mcm manelah gamaknye kalo aku berenti...

p/s2: ok people...aku tau umur aku adalah agak terlewat untuk baru ada bf sedangkan kawan kawan aku sume dah start kahwin n tunang...apakah? tapi xpe kan...yg penting kite jumpe orang yang sentiasa buat kite tersenyum... :D

0 comments: