CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Monday 8 January 2007

jalan jalan

Heylo people...gi manakah weekend anda? As for me sy sgt seronok walaupun penat sehingga nenek aku dah curious ape yg buat aku pengsan di rumah die sepetang di hari sabtu selepas blk keje...ngeheheheheee...

Kerane minggu lepas mood adalah untuk beronggeng, maka aku sgt lar beronggeng...jumaat malam me follow him pergi futsal...team die menang 4-1...itu pun waktu second half baru nak score bertalu talu...punyerlah penat aku tunggu team nak score...x score score gak...sib baik menang gak...

Sampai rumah malam tu dah pukul 2...tdo n 6.30 in the next morning aku dh bangun...punyerlah excited nak g keje di kala mengantuk...nasib baik sabtu half day...blk opis trus g umah nenek aku makan...n keperasanan di kala ini adalah aku makan sgt banyak ok...sgt...mungkin nenek aku masak sedap sgt atau aku dah lame x makan masakan die...ngeheheheee...selepas itu terus pengsan di kerusi ruang tamu akibat kekenyangan, kengantukan dan mmg ingin tdo...huhuhu...

Plan di malam minggu adalah untuk pergi menonton wayang...he picked me up around 8.30 sebab movie pukul 9.45...tetapi apakah yg terjadi di malam minggu itu...kami stucked di dalam jam di setapak sahaja hampir setengah jam...apakah itu...sume org nak pergi titiwangsa ok...dan kami terkial kial di dalam kereta...camne? at last masuk ayer panas dan kami tukar lokasi...ke MBO...nasib baik di situ ibarat rumah sendiri kerana x perlu booking pasti ade tiket...ngeheheheheheee...

Sampai tepat jam 10...movie kul 10...next movie kul 11...he request for movie at 11...ikut saja lar...so night at the museum pukul 11...ceritanya die sgt kelaka...mrs imran pun ckp best kan...sampai waktu tengah tgk movie die ajak aku g museum plak selepas ini.....huhuhu apakah terpengaruh dengan cerita itu...hehehe...tp nak gak g museum...

Ahad memang bangun sgt lambat...sambil mengemas bilik pun aku bleh tdo...he called me n kitorg plan for BB plak..di dalam kepale otak sudah terlintas lintas itu chocolate foundee...

Berjalan jalan di BB di petang ahad sgt seronok ok...kemudian ke starhill untuk membeli lancome..yeay sy sudah dpt diri sy (bak kata die)...aku tatau lar kenape aku ni xleh nak pakai parfume lain...end up sume parfume parfumeku (yg bukan miracle) diberikan kepada org saja...sy sgt seronok lar dpt miracle, lancome itu sehingga tersenyum dan membodek “adik adik” (ayat dina kepada ya ak ow yg menjage kaunter parfume) supaya bg lar sy apa apa gift n die dgn baik hatinya telah memberi saya lancome juicy wear duo (full colour stick plus seal n shine top coat)...x kisahlah kan...keluar dr starhill kami terus menuju ke haagen dazs...

Yeay ini adalah part yg membuatkan saye tersenyum sahaja...akhirnya saya dpt juga makan itu chocolate fonduee...sgt sedap dan comel dan yang pasti lagi best sebab bersama bintang bintang...sgt seronok makan itu strawberry coated with chocolate tp aku lagi teruja makan banana coated with chocolate...even tho makan itu sahaja dua org, tapi kami sgt kenyang sehingga masing masing malas nak jalan (rase nak beli kasut roda mcm apek tu jer)...
berdating di petang petang hari sambil makan aiskem sgt seronok rupe rupenyer...ngeheheheheheheee...

Sgt sedap ok teringat ingat sampai skang...

Bile blk saye dgr radio yg dj tu ckp, sesape yg sering dpt coklat (as a gift) org yg bg die coklat tu adalah orang yg kelaka...huhuhu yeke?

0 comments: