CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Monday 15 January 2007

Sebenarnyer I adalah amat bersungguh sungguh dan bersemangat untuk buat kerja hari ni…tp di sana sini orang asyik menceritakan deltaelle pool party sehingga aku rase aku xleh jadi orang yg terakhir untuk mengupdet blog…jadi mari kite update skang…

To my everdear marketing strategy, kakak pegi update blog kejap…karang kakak sambung siapkan ko blk okeh…

Deltaelle pool party adalah best ok…sebab saya berjumpe ngan kwn kwn gediks saya (mmg itu theme deltaelle kan)…whatever it is sorie pasal kedatangan lambat ku (ala mcm x biasa..haruslah dibiasakan okeh untuk event event akan datang).
below pic from left: dina, Tj, Iza, Ary
Attendance that day ainol (mrs presiden) n imran, Tj (vice presiden) n housemate niza, ary (secretary) n nas, ida (treasurer), nina yg kiut, dina (cik siti payung) n amadmu, me n bintang bintang keazaman...

Makanan yg sgt banyak...sehingga kini saya masih tidak boleh melupakan kek buatan ida yg sgt sedap tambah tambah lagi bila letak aiskem kat atas die...hoih sgt sedap lar...sampaikan smalam teringat ingat n apabila nak pergi secret receipi nak beli kek rase cam x jadi sebab x dpt menandingi kesedapan kek ida...siyes...
above pic: me n dina
below pic: dina n amadmu (dina i promote u ngan amad kejap) sebab i terase pic bawah ni mcm duduk dekat kawasan kampung di ptg ari...

below is all the deltaelle gals yg comel okeh...
Aktivity termasuk aktiviti bergambar (acara perlu kan), berenang renang ke tepian, n lucky draw...lucky draw hanya ada 3 hadiah...n sy tetap dpt hadiah itu walaupun bukan saya yg lucky...3 org yg dpt hadiah itu adalah nina, amad n bintang bintang...since ary ckp hadiah yg amad n bintang bintang dpt x sesuai untuk dorg, jadi mereka haruslah menyerahkan kepada saya dan dina...hahaha sgt excited...walaupun kami x lucky tp kami ttp dpt hadiah...kan dina...

my present n dina yg sepatutnya jadi hak bintang bintang n amad...

Selebihnya adalah acara makan, berborak, n buat meeting for acara akan datang... next activity maybe bowling...tunggu je la mrs pres announce...

Kesimpulannyer sgt best ok deltaelle pool party...dalam kete bintang bintang sempat ckp “aku suke ko kwn ngan deltaelle dari kwn ngan bebudak ** (opps terpakse disensoredkan ok demi menjage hati dan perasaan sesetengah pihak) nak tau tanye me direct...

Sy blk dengan senyuman...

Ok mau sambung buat keje...sok mau tgk wayang ghost cinderella...sapa mau ikut? Rasenye x tayang lagi sebab aku dpt tic free...ngeheheheheheeeeeeeee...sabtu ni cuti woiiii...sgt x saba (walaupun hari ni baru hari isnin)...

Hidup aku tunggang langgang sebenarnyer sbb aku lupe nak bawak kunci laci dimana sume document kerja ada dalam itu laci...termasuklah calculator, pensil dan pen...tp saya masih tersenyum...

0 comments: