CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday 16 January 2007

best lagu baru...

To all indonesian band fans (dah lama aku x review pasal lagu indon...kureng hapdeted sket aku ni)...

Ade lagu baru khusus untuk peminat duta (aku minat giller), ariel (lagilar aku gile minat), once, fadli kumpulan padi, n kris kumpulan jamrud...they all buat gabungan untuk lagu lagu hit dorg n sgt best lar (ke aku jer yg rase best)...
So untuk peminat indo band yg setia silalah dgr disini
http://www.mblog.com.my/aRecLoUd/ps/JOURNAL

Hope u guys enjoy n sentiasa menyupport dorg...ngeheheheheheeee...rase nak pengsan dgr suara duta...antara lagu yg ade dlm ni ada apa denganmu, bintang di surga, seberapa pantas, sephia, kasih tak sampai, arjuna n byk lagi...try dgr n enjoy...

0 comments: