CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday 16 January 2007

selasa...

Kerja aku sgt banyak la sebenarnyer…tp aku sendiri tatau perasaan aku skang (oh ni xde kene mengene ngan hati ok)...aku sendiri pening ngan ape aku rase skang...

Smalam aku rase hangen gile waktu blk keje...ni gara gara pakcik jaga parking tu dengan sewenang wenangnyer pergi naikkan harga parking dekat aku jadi 5 hengget...die ingat aku ni anak datuk mana main suke suki die jer naikkan harga...hoih ko ingat sume yg bwk kereta tu kaya ke...aku ni dah sengkek tahap maksima dah ni...minyak jer dah berape sebulan...aku nak bayar kat ko lagi pakcik sebulan aku kene spend RM122...dahlar tmpt parking x best...batu batu...habuk lagi...nak charge aku mahal mahal...banyakkkkkkkkkkkkkk cantek...baik 122 tu aku pegi makan choc fondue lagi...tensen tau...seolah olah aku kerja ni mcm nak byr hutang jer...hutang kete, hutang ptptn, duit parking, duit minyak...abis ape yg tinggal untuk aku...habuk...baik x yah keje...baik dok umah...siap ko pakcik parking...aku dendam ngan ko sampai aku rase aku nak tuka keje (skang xnk lagi...heheheheee)

Malam td happy blk...sebab borak ngan bintang bintang sampai pukul 2 lebih pagi kot (x sedar diri kul 6.30 nak kene bgn siap g keje)...ngeheheheheee...aku end up tdo pukul dkat nak 4 kot...haa dah 2 malam x lena nak tdo...

Pagi ni aku happy blk...sebab aku jumpe tmpt parking baru...yg x payah bayar (n harap harap terselemat dari kene saman dbkl juga)...tp harus pergi keje awal awal pagi lar sebab nak rebut tmpt parking...hanya 4 kete bleh masuk...so bleh imagine bape kecik tmpt parking tu...

Masuk office mood masih ok...sehingga aku cek online yg flight tiket yg aku nak dah habis...ARGHHHHHHHHHHHHH mood kembali swing...tensen tensen...apehal lak dah abis...kecoh jer r...nak x nk vacation harus ditunda 3 minggu lewat (jgn tanye kemana langkah dituju)...n betapelah aku xleh nak concentrate nak buat keje...

Current keje yg aku tgah siapkan adalah menghapdet website company...agaknyer company aku tau aku suke main blog kot...amik ko...die suh aku jaga website company section english n malay...yooo bahasa melambangkan bangsa kan...tapi adakah bahasa aku sehebat guru bahasa...entah...

Hopefully my mood turn into flowery mode menjelang ptg ni...mau dating...

0 comments: