CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Friday 5 January 2007

bz...

Ok sy sgt lar bizi hari ini sehingga tidak dapat memblogging tetapi dpt usha usha sedikit org len nyer blog...i mean other deltaelle blogger yg rajin memblogging...disebabkan hari ni saye bz, maka saya membace aje...tp harus memblogging sekarang sebelum blk keje sebab ade problem connection di rumah...so no entries for this weekend okeh unless pergi ke rumah org dan online (nampak sgt x malu kan)...

Sy sgt byk keje ari ini yg membuatkan saya tidak sabar nak blk rumah untuk beronggeng...yer kwn kwn...sy sudah mempunyai aktiviti aktiviti yg berfaedah untuk dilakukan di hujung minggu (walaupun esok saye masih keje)...

Deltaelle akan membuat pool partynyer hujung minggu depan...saye adalah sgt tidak sabar okeh...tetapi haruskah memakai itu bikini bersama pario? (mrs presiden tlg jawab)...kerana saya ingin memakai baju kebaya tetapi mereka semua menggelakkan saye...heish adalah tidak patut ini...ape salahnyer kite memakai baju kebaya di pool party...bukankah mencerminkan rakyat melayu sejati...ngeheheheheheeee...

So malam ni punyer konsert i telah menjualkan tiket itu kepada dina dan kekasehnyer amad...semoga enjoy okeh...konsert samsons besok juga saya tidak pergi (hoh adakah aku telah bersare dari arena arena konsert ini?) tetapi saya akan pergi tgk wayang bersama bintang bintang...x kisahlah ok...

So happy weekend people...kalo aku rajin sok aku blogging lagi (tu pun kalo aku ade mase lar)...

0 comments: