CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday 11 January 2007

jom wat kerja...

Ok lar quick entry..bende bende yg aku nak blogkan tp disebabkan bz aku wat kesimpulan kesimpulan je r kan...

entry kahwin

Ex-bf aku nak kahwin minggu ni (get to this from a friend of mine...thanks :D)...selamat pengantin baru buat safwan rosidy (even tho aku tau die x bace blog aku) itu janji kami...semoga berbahagia bersama pasangan yang dipilih...

my best friend (standard 1-6) Azeera nak kahwin next week...i’m going to sponsor 1 dulang hantaran...anything for my best fren (sape lagi nak jadi best fren aku hik hik)...im going there with him n kami sudah berjanji mau pakai kuning same same...pink instead tp aku cam nak pakai kuning...heheheeee...

my another best friend (standard 2-4) norafliza nak kahwin another 2 weeks...aku serius sakit jantung waktu dpt sms die smalam...apakah...kenape sume best fren aku nak kawin...saikokah aku? Promise ngan die nak dtg bersama bintang bintang...nway bintang bintang dah plan nak g genting on that day tp kami cancel sebab kawan baik mau kahwin...lagi penting woo...TAPI yg menyedihkan aku baru dpt berita yg aku kene g outstation on da 28th hari die kahwin...so no no org kahwin n no naik genting...out station ke pahang ok...kerana kerja ku turutkan jua...sob sob...


entry berfoya foya

Deltaelle coming pooll party ler dz weekend...excited teruja (bukan maksud sama ke)...smalam ary sms tanye sape yg aku akan bwk sebab die nak buat tag nama....sgt x sabar ok...cume no no aku dicampakkan ke dalam pool...kerana aku x reti berenang (penipu besar)...hehehe...n bintang bintang oso suh aku bwk baju spare manelah tau kene campak dalam pool...haiii menyokong aku dicampak nampaknyer ni...

saya dpt two ticket dari company untuk cerita ghost cinderella...luckily dia bg dua...jadi saya tau mau menarik siapa meneman sy tgk cerita hantu ini...


entry kerja

saye baru abis meeting dan present mengenai survey yg dibuat...huhuhu...jadi kerja bertambah lagi...dan lagi dan lagi...x kisahlah asalkan saya ada kerja...dan sekarang tolak tepi survey...fokuskan kepada marketing strategy n website development... :D


0 comments: