CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday 31 January 2007

cerita di pagi ini...

Ok ade satu cerita yg agak kelaka lar (bagi aku) yg aku nak cerita kat sini...kalo korang x rase x klaka jgn bace okeh...

Smalam blk kerja mmg sgt penat lar okeh...n tanpa sempat menanggalkan apa apa (i mean my baju kerja) aku terus landing dekat living room rumah aku...rase x larat nak panjat tangga masuk bilik...so tertidur lar di situ sehingga kul 8...

Kul 8 mak aku dah jerit suh bangun...yelah kalo aku terus tdo kang alamatnya x mandi x makan...lepas my parents klua n me sambung tdo blk...zzz...

8.30 he called me ajak klua...aku ngan mamainye bleh ckp “nak buat ape”...ngehehehehee...die bg aku stengah jam untuk mandi (heish mandi kambing bleh ar setengah jam)...

Klua g JJ (die hantar barang) n g makan kt MRJ...then mak su call...soal siasat mcm inspektor then die suh me n bintang bintang pegi uptown...punyerlah malas die nak klua so aku kene klua belikan present tuk budak praktikal opis die...adeke patut...tp nak wat camne sbb mmg dah jadi buyer dlm rumah tu...

Around 11.30 kitorg sampai uptown...aku pakai baby-t reebok smalam...actually dah 2 kali tukar baju...tp end up pakai gak baby-t reebok tu...jalan jalan di uptown tetibe nampak satu minah ni baru keluar gerai...n dia pun PAKAI BABY-T REEBOK itu...n kitorg sebenarnyer bertembung depan mata...

It was like this...aku berjalan ke gerai itu n minah itu berjalan keluar gerai itu...can imagine x? n aku hanya nampak baju die adalah sama dengan baju aku ok...MALU tahap maksima...tapi disebabkan aku ngan minah tu sama sama cool (yo yo jer aku ni) dialog kitorg pun sama...

Both of us pointkan finger kat each other sambil ckp “eh baju kite same lar”...then gelak gelak (dalam hati Tuhan jer yg tau mcm mane malunyer)...n jadi perhatian jugak lar sebab kitorg ckp agak kuat...nasib baik budak pompuan tu comel (so do i, ngehehehe perasan)...

Lepas tu jalan n bintang bintang tanya “kenal ke budak perempuan tu?”

Aku ngan selambanya jawab “x kenal...tapi budak perempuan tu comel lar...so tego lar”

Ngehehehehe amacam aksi malu dan lawak di uptown smalam...sports t-shirt pun bleh tersame...budget budget x ramai orang akan pakai sport-t...tp ade gak...cesz...

0 comments: