CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Friday 2 February 2007

Oh kerjaku sgt banyak okeh..tp hati ini dari pagi tadi melonjak lonjak suh blogging gak (see hati yang suruh bukan tangan)

So people, how’s ya cuti smalam (ditujukan kepada kl’ian n selangorian aja ok. Aida, awk di penang kan jadi x termasuk) as for me pergi mengedate di atas puncak genting itu adalah kenangan terindah ok (over jer aku ni kan)

Cuaca adalah sgt sejuk ok...jadi saya tidak rekemenkan kepada sesape yg nak pergi berbulan madu, berfoya foya, beronggeng atau apa apa aja pada waktu ini...banyak permainan yg ditutup buat sementara kerana kabus amat tebal...jadi amatlah tidak berbaloi jika intention anda betul betul nak main permainan permainan yg gempak gempak di atas itu...as for saya yg nak main flying dragon 20 kali pun hampeh sebab bende tu tutup...jadi sila refer kepada pakar kaji cuaca sebelum anda pergi...

Dan kalo degil jugak nak pergi n x tahan sejuk (mcm saya) adalah dinasihatkan memakai baju tebal (yang ada bulu beruang koala kat leher tu) n glove tangan...kerana adalah sgt sejuk ok sehingga mulut kluar asap (cesz kalah oversea)...tp saya amat pelik tgk bintang bintang dengan kolar-t dia sahaja dan berjalan seolah olah bersiar siar di taman tasik titiwangsa...aku ni kat sbelah die dah kebas kebas tangan sampai menggigil...die ilek ajer...tau lah penah keje kt Aussie...siap leh perli perli aku yg mcm dah naik biru sejuk ni “mcm mane nak ikut g Uk”...hah xde xde...g lar UK tu...aku delete nombor tpon dr hp (hik hik kejam)...

4 of us smalam...1 more couple kawan dia...kitorg end up x main outdoor memandangkan banyak game tutup n aku yg sgt xleh tahan cuaca sejuk kt luar tu...indoor sahaja lar yer...

Apalagi yang lagi indah selain tgk motion picture “alice in wonderland”, berkongsi dorayaki (aku dah rase mcm doraemon dan doralin plak), dan berlumba lari panjat tangga dekat genting tu (sedangkan esklator dekat sbelah jer)... :D
aku sayang kau selalu

0 comments: