CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday 15 February 2007

mc donald

Setiap hari pun hari kasih sayang...so no special celebration smalam sbb hari hari pun hari special (ish gediknyer)...

Malam td kitorg pergi UKM hantar barang...punyerlah sesat sedangkan senang jer nak g UKM tu...sampai UKM dah 10 lebih...kesian nezra kene tunggu lama dah lar die ade exam pagi ni...

Balik dari UKM mmg lar gune highway plus sungai besi...then tetibe die masuk MC D tepi jalan yg lepas tol sungai besi itu...

Alamak kene makan lagi ke (sambil tgk jam yg waktu dah pukul 11 lebih)...jadi kami makan lewat malam di mc donald tepi highway...n mmg dah jadi tabiat aku yg suke taburkan black pepper dlm makanan (sampai die pun naik pelik sebab segenggam eh 2 genggam black pepper aku amik...

Since banyak sgt black pepper yg aku bazirkan atas meja, jadi tangan ini mule lar membuat sesuatu...

Iza takde bende nak bagi. Iza takda pasir lautan nak tuliskan bende ni. Jadi guna black pepper pun jadilah ek nak ckp i love you (gile jiwang aku ni)

Tak alih alih die ajak aku g pd cuti raya cina ni...haha (lepas ni boleh lukis kat pasir plak)

0 comments: