CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday 27 February 2007

kestressan yg melanda...

Oklah secara jujurnya aku ckp yg aku xleh fokus kepada kerja aku ari ni...satu bende yg bermain main dalam pale otak pkran ku skang adalah apa yg akan terjadi pada hari esok...

Besok adalah hari yg sgt genting ok...people, do pray for my success ok...esok saya ade interview dekat tempat yg sy nak sgt, position yg sy impikan sgt, future yg sy impikan selama ni, title yg sy cari cari...

Aduh stress sampai pk mcm mane kalo aku terkandas? Mau aku stuck kat company makan **** salai ni forever...

Ramai ramai tlg doakan kejayaan interview saye esok...semoga lepas first interview pegi second interview dan terus ke 3 rd interview n trus la dpt keje tu...ok...thanks all...

0 comments: