CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday 1 March 2007

happy birthday mama bintang bintang

Ok dimanakah perlu saya mula…sangat penat ok di opis ni sebab baru jer blk dari outstation di melaka...n saya ada satu jam lagi sebelum habis waktu bekerja...oleh kerana saya mulakan outstation jam lapan dan waktu masuk kerja jam 9, adalah saya lebih baik memblogging...ngeheheheheee...

Semalam, saya pergi interview...ok for readers info, semalam saya pergi interview di Universiti Tunku Abdul Rahman sebagai post untuk lecturer.. sangat susah lar interview dia...sebab saya terasa mcm orang bodoh pulak disitu...back, kita tunggu jelah...kalo die panggil for second interview maknanye ada harapan....kalo die x panggil for second interview so duduk jelah kat company makan **** salai ni...tapi rase rasenyer mcm xde harapan jer...coz sy terasa mcm x dpt jer...huwaaaaa~

Petangnye pula selepas interview, saya buat brownies untuk mama bintang bintang...kerana smalam adalah birthday mama die...di bawah ini adalah hasil brownies itu...brownies die sy buat...tp toping die mama sy tlg buat sebab waktu itu sy tengah kelam kabut nak pegi jumpe dina...

yummie yummie kan...
Berjumpe dina dan membawa sedikit brownies sambil melakukan perbincangan berat...hoh sakit kepale otak aku...kekekekeee... Malamnye saya pergi anta kek ke rumah bintang bintang...oh sy sgt happy ok...kerana bintang bintang punye mama sgt sukekan brownies buatan saye (huhuhu aku terasa ingin terbang di awangan)... Dan lewat malamnyer pula kami keluar berminum minum dan bermakan makan sambil berborak borak sehingga aku penat berborak sebab banyak sgt borak...hoih sgt rindu die ok...jadi bile tidak jumpe adalah banyak untuk bercerita dan bermanja dan menggedik (oh maafkan saya di atas keterlaluan bahasa disini)...hehehe... Oh ya tadi kan pegi outstation ke melaka...actually nampak kereta mawi ok..(kereta aje)...n boss i (she’s a chinese) ckp nak berenti ke...amik gambar ke ape ke...hoih aku xmau ok...n baru sebentar ni die dtg ke table aku ckp “iza, betul lar td kereta mawi”...keh keh keh...jgn lar patah hati...ada apa dengan mawi...

0 comments: