CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Saturday 10 March 2007

mood...

entry terakhir sebelum hujung minggu...
adoi lar nak tergelak...actually aku tengah mengalami mood yg swing...pepaham jela bile tibe masa dan ketika seseorang wanita itu mengalami perubahan musim...
disebabkan itu mood aku berseronok seronok menjelang hari minggu agak terbantut dek mood yg swing ini...memacam dah keluar kt kepala otak...
well aku ade sedikit kemerengan di dalam otak (yes dina sudah sedia maklum)...aku suke memikirkan bende yg bukan bukan...
contoh bende yg aku pk bukan bukan
1) eh boss aku marah kat aku kot2) eh dia tgk aku jer ni..aku buruk kot etc etc...
so happen to be bile musim wanita mood swing ini melanda aku pn mule act yg bukan bukan...
pagi tadi aku pk, eh mcm mane kalo bintang bintang x sayang aku...waaaa saiko kan...yes i know...n mule lar rase nak nangis jer...pms betul lar...
n i end up called him td...tp tu lar...simptom ni membuatkan aku jd teruk...aku call die tp aku x bercakap...suara gile monotonus...x kedengaran langsung...die excited bercakap aku erm haa erm haa...n bleh plak aku ckp kalo xnk pegi barbeque xpelah...SAIKOOOOOLAH aku ni...die pn dah pelik...
letak tepon terus nangis...cengeng nyer aku ni...
that's not the biggest point lar yg aku nak cite...so aku browse notebook ni sekali terjumpe surat cinta sepanjang 3 muka surat yg aku bg kat dia waktu baru nak memulekan episod cinta kami...disebabkan dah rasa bersalah ckp tpon ngan die mcm tu aku pun pegi lar print surat cinta itu (budget nak tunjuk ngan die waktu keluar karang)...n the best part boss aku (big boss ok) berjalan menuju printer waktu itu...muahahahahaaa part ni memang lawak...aku seperti road runner berkejar menyaingi dia untuk amik surat cinta kami eh silap surat cinta aku dan bintang bintang...keh keh keh...dalam dalam kesewelan aku bleh gelak...
oklar
ade sesape x mengalami simptom mcm aku? kesian lar laki laki korang nak menghandle korang kan...huhuhu...oklar...20mins to go...happy weekend...have fun...

0 comments: