CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Saturday 24 March 2007

nidji

first of all THANKS TO SEPHIANYAANDIKA sebab bagi saya dua pass untuk showcase nidji di the ruums...anda sgt baik hati...jasa anda akan saya kenang...hehehe...jadi saya dengan senang hati ingin mempromote sephianyaandika punyer page yg sgt cool...kalo nak masuk blog die klik je kat link sebelah...kalo nak masuk multiply (sume latest info pasal indo entertainment) masuk www.sephianyaandika.multiply.com
part yg kelaka adalah dina kerana dia keluar dr opis kul 4.30 dan sy klua kul 6 pegi amik bintang bintang but we end up berada di sebelah sebelah di jalanraya berhampiran the ruums...oh girl jangan angin ok...die siap anta sms lagi x puas hati sebab aku sampai lebih kurg same time ngan die...ngehehehe...wut to do...kami merempit di jalanan (err tp kalo naik kereta jadi kerempit bleh?)
kitorg sampai lambat...about 8...show ckp kul 7.30...tp end up start kul 9...ala dah biase dah...sume concert pun camtu...nak punctual g tgk teater...haa yg ni punctual...so finding nemo in two weeks time harus punctual juga...
overall showcase nidji sgt best...saye nampak sephianyaandika diri betul betul depan stage ok...betul betul depan giring...aduh...best bangat kamu...dina oso enjoyed the performance ngan gang gang mmu nyer...sy juga enjoy...tp sy x dpt lompat lompat n nyanyi kuat kuat walaupun bintang bintang dah suh lompat lompat n nyanyi nyanyi...hehehe next time je a ek...i malu ok...
waktu showcase tu juga saya baru perasan yg rupe rupenyer sy dah dgr hampir sume lagu dorg kt radio except for kau dan aku saja...so thanks to suriafm n redfm...(see aku tlg promote radio ni)...kalo nak latest song dgr laaaa dua siaran ni...lagu sume fresh fresh n baru n best...
as a conclusion kepada entry hari ini, saya sukaaa sama itu RunD yg bermain keyboard nidji...hehehe...confirm aku g beli cd die minggu depan...
sesape yg kebuhsanan di hari minggu ini marilah mengikut saya berfoya foya dan menggedik...futsal tonite...kl tower tomorrow...jom jom...cuti cuti malaysia...minggu depan cuti cuti oversea plak...
oh ya sorie no piccies for nidji showcase...cube try tgk kat dina nye blog or sephianyaandika...sy x bawak kamera... :D

0 comments: