CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Friday 9 March 2007

semalam adalah hari berdating tetapi berdating agak lambat...kerana bintang bintang ada kelas malam n saya pula berjalan jalan di jaya jusco dengan senang hatinya...kemudian masuk ke bread talk dan ternampak ini...
kerana comel dan terkenangkan bintang bintang yang sedang ada kelas maka saya pun mengambil satu untuk bintang bintang...

rasenyer? errrr tatau sebab dah bagi bintang bintang makan n i got for myself muffin chocolate yg besar dan membuatkan kenyang...cume amik satu strawberry di atas hearting strawberry yg diberi kepada bintang bintang itu kerana bau strawberrynyer i telllllllllll u adalah memikat hati ok...

tadi adalah tidak lunch lagi dah tidur di surau sorg sorg...n adalah tidak best ok apabila dikala tidur itu tibe tibe terase sesak nafas dan tidak boleh menjerit...ok kene tindih oleh sesuatu ok...seumur hidup aku tak penah kene tindih ni...my frens banyak lar kene especially sesape yg duduk asrama ke rumah sewa ke or even my auntie sendiri selalu kene tindih...

aku x penah experience bende ni n xmo pun...tapi td adalah first time ok n sgt takut sebab sorg sorg di surau...

ia terjadi mcm ni...sedang tidur dan bermimpi ada budak kecik dlm mimpi dan kemudian terasa bahu ditolak ke lantai sehingga menyebabkan seluruh badan terasa tidak dapat bergerak yakni bbibir aku nak menjerit pun xleh...huih terasa memerlukan cpr waktu itu...nasib baik x lama...kemudian dpt mereleasekan diri dari ditindih oleh sesuatu sehingga takut nak tdo...tp memandangkan ada lagi 20 minit sebelum nak siap masuk opis tertidur juga (heheheheee dah memang dasar suka tidur)...

oh sgt takut ok sehingga saya rasa apakah salah saya di hari jumaat ini terkene kejadian sedemikian...

disebabkan itu terase seperti ingin memakan banana pie dua blk ini (ada kene mengene ke?)...hehehe...happy weekend everybody...besok saya ada barbeque party dekat kelab rimau (ape ke betul nama kelab tu) somewhere in shah alam...

sila bagi gambar yer supaya dapat mengepost sesi mengglemerkan diri...

0 comments: