CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday 13 March 2007

quick updates (AGAIN) sebab banyak kerja...

1) MUKHSIN
ok aku dah tgk cite ni...midnite movie malam minggu yang lalu...selepas blk dr barbeque dekat shah alam...me n my bintang bintang tgk kat mid valley...full house tapi kami tetap dpt tiket n tmpt duduk yg best...

aku tamau review cite sebab kalo org x tgk lagi kan x best plak...so korang pegi tgk sendiri...cume nak highlightkan beberapa bende...sape yg pegi tgk nnt tgk lar husband rozie rashid dlm cite tu (yg pakai ala ala cowboy tu) haa tu uncle aku...keh keh keh...aku pun cam terpelik camne uncle aku leh ade dlm filem tu...sebab setau aku die tu technical director yg kebanyakan arahan yasmin ahmad mmg die pun involve n majority iklan petronas raya pun die involve...n dah banyak kali aku ckp kat mak aku "suh lar uncle ilan amik iza belakon iklan" (keh keh keh ni edisi budak perasan) tp x penah penah pun uncle aku nak offer aku...sedih...huk huk...then end of movie tu semua crew akan keluar menayangkan muke n time ni aku nampak lar family member yg lain mcm uncle ani n my second kezen, iffat...

n akan ade satu part dlm movie tu yg orked lukis dekat papan hitam gambar kartun budak pompuan n budak laki n ade tulisan cina...xde subtitle n tulisan cina tu maksudnya "saya sekarang suka seorang budak laki"...hahahah so sweet (for those yg paham chinese bleh la). aku tau pun sebab opismate aku bgtau...kalo x, tatau gak...huhuhu...

2) dewi - dewa
dewa ade single terbaru...for those dewa fans pegi lar try cari...sebab setau aku radio radio biase kat malaysia ni xkeluarkan lagi lagu tu...tajuk die dewi...n aku suke lagu tu (sebab aku bukan peminat dewa)...only two station radio kat mesia ni yg dah kuakan lagu tu - suriafm n redfm (sebab dedua ni cam link kot)...exclusively...

3) i'm sooooo in love with lacoste - touch of pink...before ni hanya sukekan miracle...tp takut nak beli...takut xpakai...mcm armani mania from giorgio armani...waktu die baru keluar punyelah aku nak sgt sgt...bile dah ade langsung x pakai...pakai gak miracle...hehehe...

oklah people...otak dah blank...tatau nak tulis ape...pesanan hari ini, pergilah menonton mukhsin...

0 comments: