CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Saturday 10 March 2007

ditag oleh adik syafiq...

ok telah ditag oleh adikku...so here it goes...

6 weird things about me

1) saya ada bantal busuk nama comot...ok bantal busuk ni dah berusia (err let me think...since third year kt mmu) n die bentuk bintang bintang n dlm die ade beans n sgt best ok...BUKTINYA bantal busuk ni menjadi rebutan oleh semua penduduk kampung di kuala pilah setiap kali bantal ini dibawa pulang ke kampung (kerana saya dan comot tidak dapat dipisahkan)...dari my atuk sehinggalah my adik kecik akan berebut nak pegang comot kerana ke'best'tannya...n adalah menjadi cerita sedih ok dimana baru baru ini sy menjadi sgt rajin mengemas rumah dan bilik dan saya telah mencampak comot ke dalam washing machine (kengkononnya nak menghilangkan bakteria) n bila sudah basuh comot berbau sabun breeze dan sgt tidak best ok...aku tidak lagi memeluknya dan sekarang comot tersadai di tepi tangga tanpa kakak die ni membelainye lagi (Seperti yang selalu dilakukan)...dan mungkin tuan tuan dan puan puan boleh menggagak pengakhiran kisah sedih ini...ibaratkan seperti menulis karangan autobiografi saya sebuah bantal busuk "maka berakhirlah riwayatku sebagai bantal busuk kerana tuan aku sudah tidak menyanyangi aku lagi" hik hik hik...im searching for new bantal busuk yg SERUPA comot skang...

2) saya suka makan banana pie...hopefully dz thing takdelah pelik sgt...cume yg peliknye aku akan bersidai hari hari di mc d semata mata nak dapatkan banana pie...n sekarang ni kegilaan banana pie menjadi jadi where aku membeli dua...rm 3.15 setiap kali...yummy...selagi banana pie di pasaran selagi itu jugalah muke aku di mc d...nnt dah xde baru aku x pegi mc d dah...hehehe...

3) saya adalah peminat setia band band indo...hampir (x semua ok) konsert indo kat malaysia ni aku pegi tgk...konsert so7 (stadium melawati, stadium putra, stadium nasional), peterpan, dewa, samsons, radja, pesta malam indonesia, triple mega malindo, dan oh saye juga pernah makan malam bersama dewa ok di concorde hotel kl (masa tu sumpah aku bgtau aku x kenal pun band member dewa)...dan turut pergi bersama teman teman seperjuangan seperti dina, kak shidot n kak diella...menari bersama sama (err mereka jer...hehehe)

4) saya adalah penggemar mineral water (oh ini bukan masalah nak budget ok)...kemana mana sahaja saya pergi or ke mana mana sahaja saya akan dibawa mineral water...kerana itu dlm kereta saya penuh mineral water...n dlm bilik saya juga...n saya akan sentiasa memastikan bekalan mineral water saya cukup...makan mc d pun tukar mineral...lepak mapley pun mintak air panas...tapi kengkadang aku akan tukar ke air manis lar bila masa terasa kandungan gula dalam badan ni rendah (mcm ada pengukur gula jer)...hehehe...

5) seorang yg sentimental...mudah tersentuh n mudah nangis kalo tgk orang nangis...tgk cerita hindustan kalo sedih sket mesti aku pun nak nangis...bukan cengeng...cume aku ni berhati lembut tapi kasar...hehehe...

6) pendengar setia segment suria cinta @ suria fm 105.3 tetiap malam ahad jam 8-12 (huh aku promote ni)...ok part ni terpulang lar korang nak kate aku jiwang ke ape ke ape ape je laa...tp aku dh dgr segment ni rasenye lebih dr 5 thn kot (yeke dh 5 thn)...tp memang im looking for it every week...sampai bintang bintang pun dah paham sgt yg aku x kan tukar channel radio kalo malam ahad...i will stick to this station radio sebab lagu die sume best best ok...heih dimanakah anda boleh mendengar lagu kembalilah fiona - 4u2c, cinta kain putih - junction (eh betul ke main bantai jer), bukan aku tak cinta - iklim, kekasihku di menara - ukays, di zaman zaman moden ini di station station radio lain ok...errr is this shows yg aku ni gile jiwang n rock kapak? ohhh biarkanlah yer...dah ini yg aku suke...huhuhu...

so inilah tabiat pelik saya...syafiq, kakak sudah laksanakan tugas... :D ok mau buat kerja (x best ok kerja hari sabtu...)...

0 comments: