CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday 14 March 2007

aktiviti gile glam!

saya takde mood ari ni...sebabnya? kemoodan saye telah diragut dengan berita yg sy kene outstation to ipoh perak hari sabtu...
sgt tensen ok...coz sy dah plan nak g education fair dengan klcc n nak g tgk bintang bintang nyer futsal match di malam hari...benci! suke tau buat last minute event...eh mungkin event tu dah lame plan...baru nak inform...weekend ok...weekend untuk berehat...eeeeeeeeeeeeeeeeeeee...geram...
dahlar sume org jgn terikut ikut dengan ketensenan sy yg kene keje weekend ni...jom kite buat aktiviti menyeronokkan (try nak coolkan down kan diri kalo x alamat mau aku kene sakit jantung...sakit hati dah lame kene)...
jadi mari kite membuat satu aktiviti...aktiviti berkenalan dengan orang orang yang suke membace blog orang dan juga memberi komen (lepas ni boleh jadi pengkritik mingguan AF) dan juga mereka mereka yang boleh dijadikan tempat mengadu di kala hati ini ingin merintih...huhuhu...yo yo jer aku ni kan...
calon pertama untuk diglemerkan (sile rujuk gambar di atas ye) adalah eniz (nak detail lagi pegi masuk blog die klik aje di link sebelah)...
kenal eniz through blog...skang study lagi...n rasenye die ni happy go lucky jer manjang...cam xde masalah jer...x caye cube tgk cara die senyum...
n rasenye juga die single lagik...jadi sesape nak berkenalan dengan dia haruslah menerusi saya terlebih dahulu ok (hahaha tetibe aku rase mcm kakak cinderella plak)...
papepun she's one of the best commentor yg selalu mengomen kat blog aku (nasib baik x kritik)...she's cute n pandai bergaya juga...n die juga gile shopping n semestinya gile glemer...

ok yg pic atas ni plak aida...link blog di ebelah...coffee addict (so anda tau nak belanja dia apa)...die sgt lar happy go lucky ok...walaupun waktu JJT die tercedara parah tp aku rasekan die mcm ok jer...look at the way she smile, sgt ceria kan...

tapi rasenye she's taken...so kalo rerase silent reader yg nak berkenalan lebih lebih tu cam lupekan je ar...nnt marah plak kekasih hati yg berada jauh di mata kerana bertugas (waktu ni aku terase nak nyanyi lagu "kanda di medan perang, adinda di medan seni" lalalalala...

papepun glad to know her eventho through blog jer...comel kan die n yg terpenting juga dia adalah gile glemer...


duri di antara mawar (waaaahhhh bagus x ayat aku)...so atas ni ialah calon hero remaja (ke mmg die dah anta application tuk hero remaja tu)...nama die amry...

single lagik (so kepada sesape yg berkenan tu silelah mulekan proses kenal dlu)...xleh terus ngurat sbb kite ni adat melayu...keh keh keh...n kepada sesape yg berkenan juga tu bagus juga menekel amry ni sebab die dah janji nak order brownies dekat saya kalo die ade gf nnt sebab die nak bg brownies tu kat MIL die...hahahaha i suke ok...

kenal die as one of the commentor...die xde blog...jadi sebarang surat menyurat bolehlah dialamatkan ke blog sy dulu (as aku ni anak kastam so aku akan menjadi pegawai imigresen mengescan segala surat surat cinta atau surat peminat)...heheheheheee...

so itulah die sesi berkenalan kite dengan commentor commentor blog ini...x salah kan sekali sekala saya mengglemerkan muka mereka pula...sebab aku terase mcm muke aku dh byk dlm blog aku sendiri...huhuhu...

jadi next session kepada sesape yg nak mengglemerkan diri di blog sy plak sile silelah...x salahnye...penyertaan dibuka kepada seluruh dunia termasuk n kalau terdapat alien alien yg nak join jd blogger juga adalah disilekan...

dan saya rasa juga saya harus mengestop mengarut sebelum terlebih cakap yg bukan bukan (akibat depressi teramat)...hoih...

0 comments: