CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Friday 23 March 2007

nurul...

aku selalu berangan angan nak suh uncle aku buat another film yg bertajuk "nurul" since my name n my bintang bintang name ade nurul...hehehe...

tapi memandangkan yang impian aku ni xkan dilaksanakan (yelah aku tau xkan ade org nak tgk film tu kalo betul betul ade kat panggung pun melainkan aku ngan bintang bintang jer) maka aku buat lar skrip (ok aku tau aku syok sendiri skang) kat blog aku ni...

jadi selamat menonton (eh membaca) film NURUL...

smalam aku tengah bersms ngan bintang bintang...mase tu pun dah dekat nak tengah malam...jadi bersms'an sambil tertidur memegang hp...last sms die aku bace sambil senyum gelak gelak lepas tu tertdo blk (sbb dah nama pun tgah landing atas katil)...time tu baru jer blk dr umah nenek...jadi stil memakai baju waktu keluar td...jeans, top n sweater (tp sweater sudah dibuka)...

tibe tibe beberapa minit kemudian (maybe sebab aku x balas kot sms tu) bintang bintang call...nak cover line punye pasal aku pun betul suara dulu...ehem ehem (nnt die detect tgah tdo)...

*skrip dibawah telah diubah kerana aku mamai masa angkat tpon

"hello" aku menjawab dengan suara yg dicontrol konon konon tgah melepak lepak di rumah...

"hello, sayang kat mana? kat rumah nenek ke kat rumah?"

"kat rumah...kenapa?"

"keluar jap.orang nak bagi barang."

"kat mana?"

"depan umah."

"ha? bile?"

"skang."

"ok."

aku pun bangun dr tdo...eh mimpi ke? xkot...so terus capai sweater (nasib baik x tukar baju tdo lagi)...aku pun turun...tgk xde org pun kat depan umah...

jadi menunggu lar dlm kete sebab hujan kan malam td n waktu tu beberapa minit je lagi tengah malam...

tunggu punye tunggu tetibe putera hati itu tibe dengan kereta kudanya (heheheh x x ni edisi menambah cerita ni)...die dtg n terus pegi kat pagar my house dan hulurkan satu beg plastik...
aku yg terpinga pinga amik jer plastik bag tu dan terus masuk dlm umah...mamai sebenarnye time tu...ckp time kasih pun x (ish teruk betul aku ni)...

masuk bilik n bukak plastik bag tu...hehehe...memule aku terpinga...lepas tu hati berbunga...hehehe...

dalam plastik bag itu ada 2 peket cadbury bytes...

pastu aku pun terus sms die...

"org bukak je plastic bag 2 org terkedu kejap pas2 org trus gelak.kadang2 org terpk tau.betapa bertuahnya org dpt bf yg suweeet sgt dtg umah tetengah mlm utk anta cadbury bytes yg yummylicious ni.thanks strawberry star sweetheart.love u byk.muah muah"

hehehe cadbury bytes tu jer pun dh cukup buatkan aku tdo dlm senyum sampai pagi...

p/s: thanks bangat to sephianyaandika yang baik hati bagi aku 2 pas tuk showcase nidji malam ni...kite jumpe di sana ya...dina juga kite jumpe di sana ya...sesape yg pegi lagi kite jumpe di sana ya...

0 comments: