CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday 27 March 2007

excitement

ringkasan berita sepanjang minggu...

sabtu -
pegi workshop tgk babyboy...oh kesian babyboy dlm kesakitan...tp dlm 2-3 hari lagi babyboy akan keluar workshop dan menurut kata bintang bintang babyboy akan menjadi lebih hensem sebab die dah pakai make up kale merah (eeee saje je nak buat aku jeles)...dina jom kite g tembak kete kite kale pink plak...sape nak join kitorg?

futsal @ sports seven...ok dz time team die x bernasib baik...tp hei team lawan tu mcm main x aci ok...asyik rotate player jer...mmg lar ko rase x penat...mane aci...cube tiru mcm aku kalo main futsal satu jam stret dlm court (eheheeeee tp muke sure biru mcm smurf x cukup oksigen)...kawan kawan perempuanku jom lar main futsal plak...

ahad -

bangun pepagi dan sgt lar teringin nak g breakfast atas bukit...nak call dina (die sibuk pindah rumah xmo kacau), nak call bintang bintang (confirm tgah tdo), nak call mai (xmo ganggu die) so pegi breakfast sorg sorg atas bukit...lenkali sape nak ikut aku breakfast hari ahad bagi nama ok?

setelkan urusan blaja ngan mai...

head to kl tower...owh kami berdating di kl tower...sebab kengkononnya nak buat another version of Eifel I'm In Love...nak jadi KL Tower I'm In Love...hehehe... bukit bintang + jusco maluri

isnin -

babygirl rosak ok...sgt tensen...rosak di kala aku tgah mengejar masa nak g pejabat pos di jusco maluri...luckily ramai nak tlg...called amad (heromu dina) n mintak dia dtg tgkkan...amad dtg dgn satu gang (hehehe menakutkan aku sungguh)...benci babygirl...asyik nak susahkan kakak die jer...
dinner @ big plate with the aunties...

dating ngan dia dekat depan umah die (ok jangan buat selalu ok jika rumah anda dan rumah pasangan anda bukan dalam satu kawasan...keh keh keh)

selasa -

now tersadai dekat depan notebook sambil memikirkan keje ni bleh siap x by esok (sbb aku tau CONFIRM xleh siap n masih sempat lagi blogging)...

tomorrow is my last day bekerja sebelum bercuti panjang (aku tipu opismate aku yg aku cuti panjang sebab nak kahwin)...

rabu (esok) -

tgk lar kalo ade cite best aku update...

khamis - isnin -

expect no entry from me as aku bercuti panjang...*hint - menjadi jutawan
kembali melaporkan tugas minggu depan hari selasa... :D

jangan rindu saya ok kawan kawan...

p/s: tp kalo japg ade bende best jadi sure aku update blk...hehehe...

0 comments: