CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Saturday 24 February 2007

menjelang pukul 1

Amatlah tidak best ok apabila harus bekerja pada hari sabtu...tp memandangkan bintang bintang, my darling dina juga kerja hari sabtu maka semangat saya untuk bekerja hari sabtu ade la...hehehe...

Quick updates:

1) hari ni one of my best kawan, best rummies, best gossip partner, best deskmate (school, rumah sewa n berbagai lagi) or lebih tepat lagi one of my best darling akan bertunang...during lunch time 12.30..sorie ilan x dpt berada bersama kamu di saat penyarungan cincin itu (gwe kerja laaaaaa)...tapi sebaik sahaja lepas kerja akan ku pecut ke rumah (kebaya kuning yg baru diambil dari dobi sudah tersedia untuk memberikan perkhidmatannya)...1.30 dina n amad akan tunggu iza dekat depan rumah bintang bintang sbb dina xnk g kul 2...die takut ilan x layan kite...ngeheheheheheee...so bayangkan bagaimana aku harus menjadi iza schumacher eh tak tak x best...iza merempit sebab abis opis hour kul 1 harus blk umah tukar baju make up bagai bagai dan berjumpe mereka di depan rumah bintang bintang kul 1.30...harus aku membuat kl menjerit 5,6,7 kejap lagi...

2) oh ya...since ari ni aku pergi kerja naik kereta kancil kerana babygirl dihantar ke servis centre untuk dibaiki...jadi tangan tidak boleh lesek lesek (bahasa negeri 9 yg bermaksud tangan tu jangan nak pegang sana pegang sini)...so aku dgr lar era dlm kereta td...dorg keluarkan blk rakaman terbaik sepanjang minggu ini...yg pasal seorang husband call ERA untuk cerita yg die x penah raikan birthday wife die...so dz year die decide nak celebrate...birthday wife die 24th feb...then suddenly discovered yg wife die cancer n kene admitted n kene operate on the 27th...bayangkan lah betapa sedihnya dia...so on kiran n kak engku call wife die n bg dgr rakaman suara husband die betapa husband die menyesal sbb x pernah terpk nak celebrate birthday wife die n bile nak celeb wife die plak sakit...adalah sgt touching ok mendengar segmen itu...n end up kiran, kak engku n husband die nyanyi lagu happy birthday on air...n caya x caya aku menangis sepanjang dlm kereta dengar rakaman itu...it was sooooo touching ok...(spare me sbb aku memang sentimental)...tulah kite ni selalu bile dah terlambat baru nak hargai orang...jadi amik pengajaran...MAMA AYAH, IZA SAYANG MAMA AYAH...bintang bintang i love u jugak...to all, gwe sayang juga akan kamu semua...

3) disebabkan aktiviti ketidakmandian semalam membuatkan aku x selesa kat opis...dan harus terasa ingin berenang renang ke tepian...jadi balik dari kerja terus set dengan adik adik...kalo dorang xnk swim pun aku paksa gak teman aku swim...ngeheheheheee...tapi dah nama pun budak budak...mmg dorg excited lar...jadi aku g swim smalam kat platinum victory...dari 8.30 malam sehingga 9 lebih...surrender...badan sudah tidak fit lagi...aku cepat letih lar smalam...n terase juga harus membeli swimsuit baru...ngeheheheheheee...

4) ade orang gile kacau aku lar kan...tatau lar org gile ke hantu ke ape...dah dua malam aku dpt call dr number yg same...masalahnyer ni nombor baru ok...so nombor ni x ternoda lagi...ok yg peliknyer nombor tu nombor biasa...i mean 03-928 bla bla bla...nombor ni tpon aku kul 4.20 malam td...n happen to be aku terjage lar kan...angkat n die xnk plak ckp...about 20sc...then die letak...pagi ni bile g opis aku tergerak hati nak cek business card aku n sangat memeranjatkan ok...ok mcm ni...korang imagine no opis aku is 03-12345678...n nombor yg tepon aku tu 03-12345677...so nampak x persamaan kat sini...yg membezakan nombor belakang jer...nombor belakang opis aku 1 n nombor belakang no tpon tu 2...heish gile ke...sape yg mengacau 4 pagi...plus opis aku ni cina jer...takde de pria terhebat..plus itu bukan no opis aku...hish...takut...

Xpelah...nak sambung buat kerja...happy weekend semua...

0 comments: