CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Monday 12 February 2007

isnin...

Last Saturday kami pergi birthday party rumah mimi’e shasha (mereka adalah kembar ok)...partynyer adalah sgt best sebab makanan adalah sgt banyak (dan juga best) n family dorg juga memang best lar kan...

Orang sgt ramai as kami sampai lambat (salah saya dz time sebab terhegeh hegeh siap)...tp kami tetap enjoy makan (ada nasi lemak ok walaupun main course adalah barbeque)...lepak lepak makan borak borak around 10 kami berangkat tuk pulang (tp bukan pulang kerumah ok...mau pergi dating dulu)...

Disebabkan malam minggu jadi harus ok untuk menggedik pergi bercinta jalan jalan di kuala lumpur...huhuhu...walaupun waktu itu aku sgt kenyang tahap gile x larat sbb makan banyak sgt (gile lar ok berat aku naik 3kg dalam masa 3 minggu)...

Sampai rumah die, die suh tunggu kejap sbb die ckp nak amik barang dlm kete die...memule die masuk umah...then die g kat kete...n die keluarkan bende kat bawah ni
Hehe sweet kan...rasa nak pengsan (sbb aku mmg suke belon cute ok...tambah tambah kalo bleh terbang punyer)...plus dpt dua dvd dealova n heart (walaupun dah tgk tp x kisahlah kan à tiru iklan ponds)...aritu dpt dvd material girl sbb cite ngan die yg penol kata cite tu best sgt (tp x tgk lagi sbb bz lar)

Hari ahad juga adalah hari yg sgt bz ok (bz yg dibuat buat)...seawal 8 lebih aku dh bangun...pegi pasar beli barang dapur (ikut mak su aku jer), then g beli barang barang yg berlarutan sampai pukul 12 (sedangkan aku dah janji ngan dia nak klua pukul 12)...dah lar x mandi lagi...so tunda ke pukul 1...

Sampai rumah die, die ajak g kenduri kt sebelah umah die...OH NO.sebab baju aku adalah sgt tidak sopan ok untuk pergi ke kenduri...penat lar sesi memujuk tp aku xnk...so end up tunggu die dlm kereta sampai die abis g kenduri...

Lepas tu kitorg pergi scoot event kat bandar sri permaisuri...since dlu dia one of the scoot member (skang sudah bersara ok) so nak bg support lar kat adik adik...lepak sana dlm 15 minutes then trus g mid valley...sebab saya sudah tidak sabar untuk menonton Qabil
Kushrie Qabil Igam...

Yeay sampai mid n dpt tic 4.30...full house ok tp disebabkan sy sudah book jadi tidak perlu takut...overall cite tu sgt BEST..

Err klasifikasi best kat sini mungkin tidak boleh digune pakai untuk semua orang...cite die mmg cite hindustan habis...at first korang akan rase lawak nak mampus cite tu sampai gelak pun x stop...

Tp di pertengahan jalan bila konfliks tu dah mule korang xde gelak gelak n at the end korang akan berfikir yg ini sememangnyer terjadi dalam masyarakat melayu kita demi nak menjaga maruah keluarga...

So sy xnk cite lebih lebih as nnt x surprise...tp ending die mesti x seperti yg korang sangka...jadi pergi tgk (kalo nak tgk lar...jgn karang sape dah tgk kate x sedap claim kat aku plak)...

Jadi itu sahajalah entry saya untuk hari ini...mau membuat kerja...

0 comments: