CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Monday 5 February 2007

long distance relationship atau short distance relationship...taipkan undi anda...ngeheheheee...

Tadi baca blog penol a.k.a http://hanselgreetel.blogpspot.com a.k.a mrs imran…dia ckp pasal long distance relationship...

Well, long distance relationship ni bergantung pada seseorang itu sendiri kan...secara jujur dan ikhlasnya saya mengaku saya x betah ngan long distance relationship...

Contoh yang paling senang, waktu aku still kawan ngan bintang bintang (proses nak kenal dengan lebih rapat lar), he dpt offer oleh uncle die untuk keje kt UK tu...haa amik ko 3 hari aku nangis...tp disebabkan pandai cover (yg sgt x cemerlang) konon konon x kisah lar die pegi...

Tapi smalam, waktu kami keluar berdating, tetibe isu pegi UK ni keluar lagi...n baru smalam die mengaku sebenarnyer, family die bg die pegi UK...(before this die ckp family die x bagi pegi)...

He supposed to fly 29 december lepas...tp die buat decision xnk pergi sbb xnk tinggal aku kat sini sorg sorg (eleh mcm bleh jer aku ni nak tunggu die 5 thn pun)...hehehe (dah start dah sesi nak meng”over” kan diri sendiri)...terharu kejap smalam...

N bile me tanya dia “x menyesal ke?”

Dia jawab “x dpt pegi UK...tp dpt kau”...

Ngehehehehe cukup cukup...mau buat kerja...tp bile terpk blk “kirenye mcm aku lah punca dia x pegi sana...die bleh dpt kehidupan yg lebih baik...tapi dia tinggalkan”...

Yang aku tau hari hari pun nak tgk muka dia...kalo x tgk muka, lalu depan rumah pun jadilah (bukan sengaje nak lalu ok...memang kene lalu)...n part yang paling over sekali aku rase “aku jatuh chenta sama dia setiap kali tgk dia”...

CUKUP mau buat kerja...sorie ppl kalo meluat baca skrip entry mengade ngade ini...

0 comments: