CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday 22 February 2007

bagaimana cuti anda?

Ok mari blogging…sebenarnyer sy xde mood nak blogging...sebabnyer saye sgt tensen ngan keje sy...owh serius ok...aku x memain kat sini...dulu akulah punyer suke keje aku ni...sampai motivate bebudak lain...skang ni aku plak demotivate...

Kisahnya bermula dari minggu sebelum raya cina...bilemana aku stat tensen ngan seseorang yg membuatkan aku terpk...hoih ko sape aku sape...sesuka hati ko jer nak suh aku itu ini...ok tensen tu habis...

Second tensen bilemana aktiviti di opis ni sebelum raya cina yg mana mereka membuat aktiviti memakan **** salai...hoih korang teke sendiri lar ok dorg makan ape...aku x kisah korang nak makan...pedulik korang lar...yg korang makan sekeliling aku tu apahal...korang ingat aku bleh tahan ke bau die...seraya itu aku terpaksa menyspray lancome miracle ku ke satu meja...tetapi bau bauan aktiviti pemakanan mereka itu masih tidak dapat dihalang...sehingga tidak lalu okeh untuk makan satu hari...

Yang paling kuang ajo asal korang nak ajak aku makan sekali...sepak kang...ish geram ok...

Kemudian ketensenan berlangsung apabila aku xleh tuka time keje aku...ok ade 2 shift kat opis ni...aku dpt shift lambat...tp aku selalu masuk shift awal (woih aku bukan keje kilang ok cume opis ni ade 2 time masuk keje)...aku mintak nak masuk awal x dilepaskan...TENSENNNNNNNNNNNN...

So secare x langsungnyer aku dimotivate dan sedang mencari kerja baru...doa doalah supaya aku dpt keje baru yg lagi cepat yg lagi best n yg paling gaji lagi tinggi dr ape aku dpt skang...ngehehehehee...

Quick update untuk cuti CNY ari tu...since my family berholiday to kelantan, aku pn mengenjoy di KL...yang paling penting dpt jumpe all my sweet darlings Dina, Mai, n sz Shidot...

Menggembara bersama sama bintang bintang menjelajah shopping shopping complex di Kuala Lumpur...Mid Valley, to One Utama, to Alamada juga...

Oh ya next week ade aktiviti Deltaelle main bowling...as aku mmg x pandai main...dina pandai...bintang bintang pn pandai...so aku hanya akan pastikan aku menang gaya jer nanti waktu game itu... ok gambar atas ini adalah hasil karya dia plak waktu kitorg pegi makan mc D dua hari lepas...hehehe...

0 comments: