CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Monday 26 February 2007

ilan tunang...

Mase tu kitorg nak pergi tusyen...tusyen dekat kasturi...biaselah sekolah dekat bandar tusyen pun dekat bandar jugak...mane main tusyen dekat dekat rumah ni...

“aku tunggu kau dekat damai yer” (station putra favorite untuk tunggu kawan kawan before pegi tusyen”

Bile sampai station damai tu, aku pun keluar lar dari station...tp before train tu berenti aku dah nampak die dr dalam station...AH SUDAH...

“gile ke weih...ak ala malu a nak g tusyen camni”
Insiden berlaku...petang tu mase jumpe die dekat station damai, bende yg memalukan TAPI aku ingat sampai skang berlaku...

Aku dengan dia..baju esprit berhood design flower kale pink yang SAMA, seluar goggles kale hitam yang SAMA, kasut converse biru cair 3 stripes yang SAMA, sling bag n bertudung...

Ok...malu ok...mcm ko ade kembar muke x seiras yg jalan same same ngan ko...hoih...

Pergi tusyen satu kelas tgk...ape ke hal minah ni pakai same same...dari atas ke bawah plak tu...

Tapi tu dulu...zaman budak budak...zaman nak jadi grunge lar konon...pakai seluar pastu kelepet bawah...kengkonon grung’ge (cube sebut gerungge)...

Minah ni jugak lar penyebab aku demam seminggu sebab die bawak pencil box yg tertumpah parfume ke sekolah pastu die gantung dekat kerusi depan aku (oh dulu aku allergic parfume)...dah lar duduk sebelah aku dalam kelas...

Minah ni jugaklar yg aku rosakkan minda dia dengan lagu lagu indon...abis semua ayat percakapan seharian dari lirik lirik lagu indon...

Minah ni yg suke menjerit menyakitkan telinga aku...

Minah ni gangster sekolah sebab suke makan dalam kelas, skip kelas dan sebagainya (keh keh keh pecah rahsia ko)

Minah yg same same gile main daytona ngan aku (sampai sanggup habis duit semate mate nak lumba kereta)

Minah ni lah yg jadi partner aku belajar kereta...dari mendaftar, kursus memandu sampai belajar memandu pun time yg same cikgu yg same kereta yg same (ade ke orang blaja memandu dua orang sekali satu kereta...tapi kitorg buat)...

Minah ni jugaklah yg menjadi roommate aku zaman universiti...orang yang sama sama nangis atas katil aku waktu orientasi sebab rindu nak blk kl...

Minah ni jugaklah yg melayan aku berangan sape nak kahwin dulu...ko nak kahwin ngan sape...aku nak kahwin ngan sape...nak tekel budak tu tekel budak ni...mintak no tpon budak laki tu...kaco budak laki ni (jahat jugak aku ni dulu rupenyer)...

Dan dia jugaklah pedengar yg setia, kawan kawan yg same same ngan aku waktu ade orang nak jatuhkan kitorg sebab dengki ngan friendship kitorg n kawan yg mempunyai deria fikiran yg same (pandang each other jer dah tau nak makan ape, nak pegi mane nak buat ape)...


Tapi tu dulu...zaman budak budak...zaman nak jadi grunge lar konon...pakai seluar pastu kelepet bawah...kengkonon grung’ge (cube sebut gerungge)...sekarang die dah lain...ILANUR MUHAIRA, one of darling yang aku sayang...

Minggu lepas die dah selamat menjadi tunangan orang. Tunangan kekasih tercinta Mohd Nazril. Lelaki pertama yg menjadi putera hati dia...oh aku terase nak ungkit lagi...minah ni gak lar yg heret aku masuk umah bakal mak mertua die waktu first time ayen nak bwk ilan g umah ayen...kisah 5 tahun dulu...
I’m happy for them...moga cepat kahwin yer ilan. Aku doakan kebahagiaan kamu...semoga cekal menempuh alam pertunangan..

ilan n ayen
kami semua

we're the rummies'

Dina, your turn next ok...

0 comments: