CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Monday 18 December 2006

senyuman yg priceless...

okeh ingat x yg sy ckp bende yg sy order itu... below is da piccies... cute x?
actually ia melambangkan something...u can ask for your own design...n ini adalah design yg saya mintak... design yg saya mintak adalah 2 bentuk kereta yang comel n also bintang bintang...
sesetengah orang mesti ade "branding" die dgn kawan die...mcm sesuatu yg symbolizekan seseorang tu lar...cth kalo kite tgk lady bird kite teringatkan si A or kalo kite tgk cicak kite teringat si B...haa mcm tu lar...
same goes to us...2 symbol ni ada meaning lar sepanjang kitorg kawan...biar saye simpan sahaja di dalam hati okeh...ape ape pun gambar kereta yg bewarna hijau tu adalah kereta saye...ngehehehehe....my kasut a.k.a baby girl...

The best part of it adalah apabila melihat reaksi muka kawan saya apabila die membuka kotak cupcakes itu...kalo saye tau mcm tu reaksi muke die, pasti saya record...masalahnyer saye juga turut teruja melihat cupcakes itu di dalam kotak apabile dibuke...ngeheheeheheee...

senyuman seseorang itu adalah sgt priceless apabila kita menggembirakan hatinya... plus waktu kite hidup ni lar kan kite nak gembirakan hati orang orang yang dekat dengan kita...bukan bile orang tu dah xde baru kite nak gembirakan die...

n saya nak cube gembirakan hati sume orang...saye kate saye nak cube okeh...so okeh lar...

p/s: mari beramai ramai pergi konsert samsons 6 january yuk...

0 comments: