CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday 6 December 2006

perasaanku terhadap perasaanmu...

nak kate jiwa kacau...TAK
nak kate bengang... TAK
nak kate marah... TAK
nak kata happy... TAK
nak kata macam nak bunuh orang... ade sket sket kot TAK
nak kata mcm nak nangis... TAK
nak kata kata... TAK
aku sendiri tatau ape yg aku rase sekarang...siyesly feel plain...luckily saya ada kawan yg sudi mendengar sume curahan hati saya di kala hati ini benar benar memerlukan someone yg aku menangis di bahunya (tapi x nangesh pun)....
silap saya...salah pilih kawan...silap saya salah letak perasaan...silap saya terlalu menyanyangi orang...silap saya menghormati kawan...silap saya mengenali dan mencintai...sumenye silap saye...
saye selalu masuk ke dalam kancah yang orang yg saya suke x suke saye blk...bukan masalah die benci saya...cume die tidak berperasaan terhadap saya...
saya ckp dengan mak su saya, perlukah saya beritahu dia...mak su kata jangan...dan jawapannya akan membuatkan saya hilang orang yang saya suka itu buat selama lamanya...kerana hatinya telah beku...xde seorang perempuan pun yang berjaya merebut hatinya sekarang...TIDAK ADA...yang ada mungkin rasa dendam terhadap semua perempuan yang pernah dicintainya...
saya pun dendam juga...terhadap semua lelaki yang pernah menyakitkan hati saya...susah nak percaya apa yang terjadi...
tapi saye masih ada kawan...cume kali ni kawan yang bagaimana...kawan yg akan tikam saya dari belakang? saya sendiri tatau...tapi saya pasti perasaanya terhadap perasaanku hanyalah sebagai tanggungjawab yang harus dilaksanakan...tanggungjawab yang sudah tersedia dipikul...dan bukan kerana perasaan yang ada dalam dirinya...
kerana perasaan itu tidak pernah wujud dalam dirinya...
untuk dia yang sedang membaca, keadaan yang berlaku terhadap diri kite x pernah adil kan...

0 comments: