CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday 6 December 2006

kerja...

aku x penah wat entry pasal keje...ape ape pun aku telah berjaya melepasi dua hari...sebabnyer? ade org cop aku ni sebagai budak dua hari...aku x penah berjaya keje lebih dari dua hari...masuk jer hari kedua mule lar aku wat hal...nak berenti lar...itu lar..ini lar...tp yg tmpt keje baru ni aku bleh tahan lar...walaupun time keje die sgt lar drastik oi...
sedikit pasal kerja...currently aku bz untuk upcoming event dekat dewan bahasa dan pustaka...mid december ni...so byk keje nak kene setelkan...tp pun ade keje luar sket...bagus jugak lar...sebab waktu tu sgt lar mengantuk mau tdo mengadap notebook...sekali boss ajak g dewan bahasa nak cek site...huih sgt seronok sebab aku amik kesempatan tdo dlm kete...muhuhuhuh...kalo dah name izaida, di mana mana juga die bleh lentok...smalam waktu ikut kawan aku g tgk spare part kereta pn aku bleh tdo dlm kete die...dah lar x pandai cover...ape lar aku ni...
cukup lar pasal kerja...pasal upcoming gediks event sabtu ni...sabtu malam ni ade futsal match antara deltaelle n scarlet warriors...aku tgk mane mane blog deltaelle pn ckp pasal match ni...i mean majority of them lar...x sume...so mcm sume excited lar kan nak berlawan bola...hoih tp aku keje lar pagi tu...ptg ade wedding...hopefully aku tidak penat lar di malam hari untuk mengejar bola...kerana mau menang juga...mau menyamai itu last week kawanku punyer game di stadium...mane bleh kalah ok deltaelle...akan memalukan saya juga kalo kite kalah...kite harus menang....!!! jadi sume pegi lar warm up skang...kalo kat opis tu buat buat lar aksi menyepak bola kengkononnyer...kalo selame ni jalan g opis ala ala catwalk model, tp untuk 2-3 hari ni jalan lar mcm pemain bola professional...kalo xmo professional pun jalan lar mcm christiano ronaldo player man u yg sgt comel itu...hoih aku tergoda...
so kawan kawan sekalian, sebenarnyer mood marah sy akibat peristiwa kelmarin belum habis lagi...marilah saya ckp disini...berhati hatilah dalam berkawan walaupun kawan itu adalah kawan baik kite sendiri...kerana kawan baik yg sgt memahami kite inilah yang akan menjatuhkan kite sebagaimana yang jadi kepada saya sekarang...
saye tau semua bende takkan jadi mcm dulu lagi...nasib baik ade bintang bintang yang selalu menggembirakan hati ini...walaupun bintang bintang itu mungkin singgah sementara jer dalam hidup aku...tapi selagi bintang bintang ada, selagi itu juga aku akan cube menghargai die... :D

0 comments: