CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday 27 December 2006

jalan jalan bershopping...

ok tgk saye sgt lar rajin nak blogging okeh...i mean sy akan blogging bile jiwa saya tenteram...x kacau...happy mode...kalo jiwa saye kacau sy boleh x blogging berhari hari mcm yg pernah jadi satu ketika dulu...
sebenarnyer sy sgt demam okeh ari ini...seolah olah memerlukan tangki oksigen untuk bernafas...CHUP aku bukan sakit asma...cume aku demam selsema jadi setelah menelan ubat selsema yg mengeringkan peparuku itu hidung jadi tersumbat...xleh bernafas...hadeh...
sampai lar ketika waktu maghrib td my fren telefon me...menanyekan samada saya mau pergi ke bangsar atau tidak malam ini untuk membeli hp...ngeheheheee...sebenarnyer banyak jer kedai hp kan kat kl ni...tp disebabkan kebaikan hati kawanku itu pergi mengsurvey hp di area bangsar, jadi kami pun mengplan untuk membeli di bangsar sahaja...
dengan mamai mamai bercakap dalam telefon (tetapi saye bijak mengcover ok)...waktu itu sudah 7.30 malam...die ckp die akan pick saye pukul 8 naik babyboy...melihat jama sudah 7.30 dan saya hanya ada setengah jam sahaja...maka berlari lari ke bilik air dan menggagahkan diri untuk mandi walaupun air itu sejuk sgt seperti salji rasenyer (walaupun x penah pegang real salji)...kite haruslah mandi supaya wangi wangi ok...
kami terus ke bangsar malam td setelah menghantar sms ke dina mengatekan yg saya akan lambat ke birthday partynyer...sampai di bangsar beberapa minit lagi pukul 9...oleh kerana gangster (aku ske lar ayat ni) terus masuk kedai hp tu dan ckp nak beli hp walaupun sebenarnyer kedai tu dah tutup...muhuhuhuhuuuu...kami dalam kedai hp itu sgt lar lame ok sehingga pekerja die dan tarik turun zink penutup pintu itu dan sudah tutup sebahagian lampu sehingga lar mereka sedar yg aku adalah customer di dalam kedai itu...
actually aku dah plan nak beli n70 sebab my fren dah bersusah payah tlg g survey siang td sume hp n series kt kedai itu...dan dia juga rekemenkan amik n70 itu...so bile dekat kedai itu malam td tidaklar banyak bertanya...walaupun x banyak bertanya tp lama jugak kami dalam kedai itu...
sehingga die bertanya "nak buat birthday present ke?" sebab dah terang terang aku ckp hp tu bukan untuk kitorg...
aku pandang kawan aku dan kitorg trus gelak...hoih banyak nyer lar duit aku nak beli n70 buat birthday present kt org...aku pn pakai v3i jerk...tp malas nak melayan abang yg jage kedai tu...setelah menyetelkan payment kitorg kluar kedai sambil ditolong oleh abang itu untuk membuka zink pintu kedai...n waktu itu aku terase seperti cite sweet valley high "trapped in mall"....huhuhuhu...tp cite aku "trapped in kedai hp"...
dekat luar kedai abg tu x abis abis ckp time kasih...dekat aku nak ckp, dekat kawan aku nak ckp...aku tatau lar die actually perli ke ape ke...sebab die x abis abis dok ulang yg kedai hp ni tutup pukul 8...yelah yelah kitorg tau kitorg dah drag mase ko kene keje lebih mase...tp kitorg bg ko sale...sbb kitorg tolong lakukan satu set...haa so jgn nak menyombong nyombong plak okeh...
n abang tu terus pandang sehingga kitorg berjalan ke kereta...sbb kawanku itu park kereta tidak jauh dari kedai itu...hoih apakah itu abang...kenape? mau pandang kami sebelah matakah??? atau abang tensen sbb kitorg telah melambatkan abang blk keje dan xleh g dating...ngeheheheheeee....
then ajak my fren untuk pergi rumah dina...kite berparty...huhuhu...memule die setuju...tp lepas tu die x setuju plak...adeh...susah gile nak pujuk die...sampai dah sampai depan umah dina pun susah gile nak ajak die turun kereta...
tp kami masuk juga...kami makan cepat cepat...n the best part dina buatkan cuppycake yg ade design dekat atas die...n yg paling best ada design BINTANG BINTANG yang sudah ku ambil sebaik sahaja duduk di rumah dina...sgt best ok...saya ambil dua cuppies...satu bintang n satu flower...bintang for him n flower for me...thanks dina for the cute cuppycake...
kami blk dr rumah dina around pukul 11...he send me back home n aku terus amik kereta untuk pegi rumah nenek pula...still kene lalu depan umah die...n the best part "die lambaikan tangan sebelum masuk rumah"...ngeheheheheheeee....
p/s: tempat makan mane best ek dekat kl ini...sebab mak su gwe nak blanje my fren atas kerajinannyer tlg survey hp n tlg bawak aku neh yg x reti jalan kl untuk beli hp itu...yg ade dlm pale hotakku hanyelah naili's...mane lagi tmpt best makan?

0 comments: