CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday 28 December 2006

happy birthday...

last nite kitorg g celebrate birthday kawan...dekat naili's sentul...n dz time i made special booking nak yg atas pokok punyer...puas gak lar pujuk supervisor kat situ supaya bagi aku duduk dekat atas pokok tu...kirenyer yg main tmpt duduk yg selalu jadi rebutan kalo g naili's...sebab atas pokok tu sgt privacy n org len x nampak...n disebabkan keregularan customerku so aku dpt lar booking kat atas pokok tu...ngeheheheheee...
below is our piccies...mase ni dah dekat nak tgah malam...means baki masa untuk birthday boy tu tinggal dalam 15 mins jer lagi...ngeheheheheee...n the best part waktu ni aku tolak birthday boy sehingga muka die tak kelihatan di dalam kamera...muhuhuhuuuu...sorie abg chik...iza x sengaje...sbb iza juga adalah camera freak... :D
their happy face...sumenyer sgt suke n enjoy malam itu...n yg paling penting mereka semua juga adalah gila bergambar... :D

aku dipahamkan patutnyer yg datang ni balance lelaki perempuannyer...tp end up ade 2 org jer pompuan...partner partner yg lenlain itu mcm ade hal di saat saat akhir...x mengape okesh...lenkali kite gather lagi...


ini ialah birthday boy...die sgt happy malam smalam...kerana kami semua menyanyikan untuk dia (excluding me okeh suara aku x sedap)...n lepas kami nyanyi naili's pasang lagu happy birthday plak untuk die...waahhh sgt best (sbb aku yg excited menjerit n tepuk tangan)...

below is the piccie birthday present yg aku bg die...last minute birthday present...errr x perlu disebut birthday present pun xpe...sbb my fren bgtau pagi smalam yg dorg nak wat celebration at first kat karaoke which i refused at first to ikut...so aku juz prepare small gift yg tetibe aku terdapat idea untuk pergi kedai kek yg menjual barang barang membuat kek...n beli coklat n aku bersama kezenku mengembling tenaga membuat ini decoration supaya menjadi "hepi bday"...n bile aku angkut bende ni ke supermarket sume org kt supermarket tanya "eh nak wat hantaran ker?" n aku ngan gatal mulut nak jer menjawab "aah nak wat hantaran" (tapi aku xde lar ckp camtu)

overall smalam celebration di naili's mmg best... yang paling best sbb i dpt diskaun lagi waktu setelkan payment since aku ni dahlar regular customer dorg (fyi people, naili's ni dlu tmpt aku membawa hati kalo nak makan sorg sorg zaman jiwa kacau)

after naili's kami semua berpecah...tp aku tidak terus blk...kami ke uptown terlebih dahulu...ngeheheheeee...plan kawanku itu nak g isi minyak jer...skali ter drag pula ke uptown...ape lagi...mari kite berjalan jalan di waktu malam...errr tengah malam (tp aku dah dpt kebenaran ibu bapa untuk blk lambat)...

0 comments: