CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Thursday 14 December 2006

sambungan cite smalam

ok aku nak sambung dari cite smalam...memandangkan aku sgt buhsan duduk di opis ini..bukannyer aku xde keje...keje aku sgt banyak tp disebabkan aku dpt cuti (bukan cuti untuk berehat ok) cuti dr duduk di opis sebab aku ade assignment luar selame 2 minggu...ni duduk opis pun sebab menunggu bos untuk short meeting sebentar lagi...adeh...

ok ceritanya...smalam kan aku dapat sms pasal kawan aku yg tibe tibe nak duduk luar kl tu...ok ceritanya cerita itu bukan cerita main main ok...cerita itu cerita betul betul...

pagi tadi waktu aku mengadap notebook dan bercakap telefon tibe tibe aku dpt satu sms...sms dr org smalam tu lar...die ckp kali ape yg die ckp tu betul...die kene g uk lar plak...aku sgt lar tidak puas hati sebab takut kene tipu lagi...so sms sms n die ckp die jumpe aku lunch ni (kwn aku ni ske blk umah kalo lunch)...

so lunch time kitorg pn jumpe lar...plan nak g workshop tgk kereta die dlm bengkel tueh...so aku pn g jemput die sebab lepas tu nak trus g opis...

die naik jer kereta aku memule skali die mintak maaf sebab tipu aku smalam...aku pn dh jerit jerit...sekali aktiviti meenjerit aku dlm kete tu tersenyap bile die ckp "aku betul betul nak pergi la. ko dgr dlu" lebih kurg gitu lar ayat die...

aku pn yg separuh terkejut n tercengang trus diam n plahankan radio lar untuk dgr ape yg die nak ckp...

die ckp yg die dpt offer keje kt UK...n akhir bulan ni die kene bertolak (kalo die terima offer tu)
zappppp...waktu tu rase jantung mcm nak tercabut dgr...serius x tipu...maknenyer semalam tu intro jer die nak ckp ngan aku...hari ni amik ko betul betul die ckp...

waktu tu aku tgah drive n secare jujurnyer aku ckp aku mmg nak nangesh...hoih sgt sedih lar...tp aku berjaya mengcover ok...walaupun aku tau ilmu coveran aku x cukup tinggi...boleh x sepanjang kitorg borak dlm kereta aku x pandang langsung muke die...aku buat buat lar pegang sunglass lar, pegang cermin tingkap la, pandang sane pandang sini...nak bercakap pn xleh sebab aku takut aku nangesh...

tp kalo waktu tu die ckp "iza ko xnk nangis ke" confirm bejujuran air mata ini jatuh mcm niagara falls...

waktu kt bengkel, die sgt happy lar kan tgk kereta die yg sedang dimodified itu...tapi aku? air mata tu bleh jatuh bile bile jer...tp ilmu pengcoveran ttp harus dijalankan...
masuk blk dlm kereta aku trus anta die blk umah...x singgah mane mane pn...sebab aku rase aku xleh ade dlm kereta tu lame lame ngan die...boleh x waktu nak blk die tanye aku soalan
"iza ko sedih x kalo aku pegi?"

n aku jawab sambil tergelak gelak "bodohlah soalan kau ni...mestilar aku nangesh" walhal dlm hati aku mmg nak nangesh...

waktu tu plak nak bagi tambah syahdu lagi kat radio tgah lagu aishah (hoih my fav singer ok)...mcm sgt kene jer laa lirik lagu tu...

Walaupun kau bukan kekasih
Namun bukan sekadar teman biasa
Hadirmu membawa cahaya
Di hati nan terluka

ok spare me ok ya kwn kwn...die seorang kawan yang baik dengan aku...so aku mcm sgt lar sedih bile die nak g...

antara ayat ayat die yg buat aku nak nangesh
"nanti kalo aku pegi, bile aku blk nnt mesti ko dh kawin kan?"
"kalo aku pegi bende tu baik tuk future aku, tapi aku akan menyesal seumur hidup sebab tinggalkan kebahagiaan yg aku ade dekat kl ni" --> means family...

aku drop jer die kt umah die, die turun jer, n aku terus bawak kereta sambil tgk die melalui side mirror...n secare jujurnyer jugak, die turun jer dr aku pn terus nangis...dr rumah die sampai opis aku which is actually mengambil mase selama 20 minit...skang pn rase nak nangis...
kalo betul die nak pegi, aku akan hilang kawan yg paling best sekali...n kalo betul die nak pegi, aku hanya ada masa 2 minggu jer lagi...n kalo betul die nak pegi, lepas ni aku xnk lalu depan rumah die dah (aku akan lalu depan rumah die hari hari untuk pegi rumah nenek aku sebab rumah die tgah tgah)...

kalo betul die pegi, confirm mate aku bengkak sebulan...kalo betul die pegi aku dh ckp yg aku xnk anta die g klia...

whatever it is, aku dh order something for him lar...if lt say die betul betul pegi...aku dh pujuk org yg buat bende tu supaya masukkan order aku dlm list (december booking dh penuh)...korg ramai ramai doa a ek supaya order aku diterima...

tapi korang rase die pegi x???

entry mode--> sedang bersedih kerana bakal kehilangan kawan yg baik walaupun die sendiri x confirm lagi nak pegi ke x...

0 comments: