CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Tuesday 26 December 2006

mari membace...

ok sebelum saya memulakan blog saya hari ini, saya berikrar untuk memblogging sejujur jujurnyer tanpe nak pkkan perasaan org len...erm i mean sy akan tulis freely...sebab ade org tu ckp die buhsan bace blog sy...sebab saye sgt berhati hati menulis dan takut sgt org kecik hati...ok so kali ini saya akan menulis tanpa memikirkan sesape yg kecik hati...hoih kalo ade yg kecik hati tu aku mintak maaf awal awal okeh...
comel x mug kat bawah ni? haa hari ni aku masuk opis...sgt lar bz okeh minggu ini...jadi kalo sy tidak memblog itu paham paham saje lar...bznyer saye seperti akan mengabaikan ramai org...ngeheheheheee... mug kat bawah ni ade org from bg...errr kejap kejap...ni xde melibatkan hati dan perasaan okesh...ala biase lar...aku pn tatanyer lebih pasal mug ni...tp rasenyer ala biase lar business kan...so pepaham je laa...aku yg sedang sibuk di kala itu hanya menerima mug comel ini kerana ada flower di atas design itu sambil mengcakapkan terima kasih...huhuhu...
ok people...so howz ya cuti panjang hari itu...i mean dari hari sabtu sehingga lar isnin di mana krismas yeow...kemanakah kalian kalian sume pegi untuk bercuti...as for me aku blk kg lar...atuk ngan nenek sudah merindui...well, it is actually a memorable trip la dari blk ke kg sehingga lar blk ke kl...ha ha ha...sesuatu yg akan aku cerita disini kerana xmo dah jage jage hati ni kan...
actually aku keje la kan hari sabtu...so after office hour aku haruslah cepat cepatan ke rumah...plan nak g jkenduri kawan punyer officemate...tp dikenselkan saat saat akhir sebab
1) masa dah suntuk
2) aku ala ala penat (gediks jer lebih)
3) kawanku itu actually sudah berada di kawasan berhampiran org kahwin...erm imagine it like this...aku di kiri, kawan aku di kanan, n org kahwin itu di tengah tengah...haa jadi sgt time consuming kan...haa gitu gitu lar...
so lepas sampai di rumah dan kelam kabutnyer pack pack barang lantas keluar mencari lunch kerana perut sgt lar sudah lapar...waktu itu aku ade less than 1 hour nak makan...sbb aku nak konvoi blk kg dengan kawan kawanku...
3.30 sharp sampai depan rumah die...n the best part waktu itu aku terlupe okay yg prepaid udah habis...mau dicall nggak boleh...aduh pening...nasib baik ade 14 sen...jadi boleh hantar 2 sms ke same operator...n nasib baik jugak lar die keluar dari rumah...after 10 minutes ok...
jadi kami beramai ramai konvoi ke negeri sembilan...mereka ingin ke pd untuk bercuti cuti dan aku nak blk kg...jadi sgt seronok lar kan...n aku juga tidak lupa memberikan wasiat kepada mereka yg sama sama berkonvoi
"jangan bawak laju laju ok"...ngeheheheheee...harus ini pesan...kalo x mau aku ditinggalkan di belakang...x terkejar aku kete masing masing...
konvoi beramai ramai sampai exit tol pd...kemudian berpecah...sbb ade seorang yg ikut kereta aku...jadi mengdropkan die di exit tol pd dan kemudian terus memecut ke kuala pilah...hoih memule sgt best ok sbb ade highway baru dari pd nak ke seremban...dalam 10 minit aku dah sampai bukit putus (sbb kaki ini sgt seronok menekan minyak) tetapi apakah dayaku...sampai di bukit putus jam tahap maksima yg menyebabkan aku stuck satu setengah jam okeh...sgt mengantuk...sgt buhsan...sgt penat...n aku DEMAM...sebabnyer? bukak tingkap dan membuat aksi di waktu waktu maghrib...haa padan muke...
duduk kg di dalam keadaan demam adalah sgt tidak best ok...hanya duduk dan tidur...x enjoy makan...tp masih makan...n nenek aku sudah mengWARNING aku...kalo aku x muncul dekat kg sebelum subuh raya haji, aku x leh makan semua hidangan hari raya...sebab aku dah bg excuse yg aku akan blk kg di subuh yg hening di pagi raya...adalah sgt tidak dibolehkan lar...nenek marah sbb die ckp aku reka alasan xmo tlg masak...aiyark...gimana sih...pening...
n smalam kami pulang ke kuala lumpur...n again i met my frens yg dr pd itu...sbb mau blk bersama sama dia...tunggu mereka di tol itu sgt lame ok...the aunties sudah telefon byk kali kerana waktu turun dr kuala pilah bersama sama...n tetibe aku hilang...ngeheheheeee...
n akhirnya kami pulang juga di kl...dz time x konvoi lar...juz dorg drop my fren dekat my car n mereka semua terus memecut...ok x mengapelah...aku sedar kekecilan cc keretaku nak dibandingkan dengan kereta kereta bikin mereka itu...sgt tidak terkejar ok...tp xpe...as long as saye happy di dalam kereta berborak borak dengan kawanku itu...
n die belikan saye ini...bag di bawah ini...sgt kiut okesh...sebab die kale pink...hoih sy sgt suke...sehingga tidak tau hendak membuat reaksi apa...pada saya yg penting ialah "it's the thought that counts"...benarkan...itu juga sudah cukup untuk membuat saye tersenyum sehingga sekarang...sorie mmg sy sengaje xmo amik gambar full version...tgk side sudah cukup ok...kerana saya mmg sengaje xmo menunjukkan gambar full version bag pink ini...tapi saye suke:D actually ade lagi satu gift yg kawan saya bagi...pink stuff juga...thanks yaa (kalo ko bace lar entry ini)...oh aku sgt suke okesh bintang bintang...
ok cukup lar itu...keje sy sgt banyak...sehingga saye pening kepale...kawanku itu telefon bercakap pasal hp pun saya tidak dapat memberikan respons yg bagus...agaknyer pale otak ni weng kot sebab baru lepas telan ubat selsema...bile aku tpon die plak, die bz buat report...aiyo...takpe takpe...

saye ingin membeli hp (tapi bukan untuk saya)...untuk makcik saya...die mahukan secepat mungkin tanpa mengire harga (tapi jgn lar mahal sgt)...sbb me n my fren sudah pergi melihat lihat...tp perangai cerewetku membuatkan aku x beli...pagi ni kawanku itu pegi mengsurvey di bangsar n mengsuggestkan n series...ade sesape mau bangkang?
p/s: malam ini ada party di rumah dina...mari kite berpesta...huhuhu :D

0 comments: