CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Monday 25 June 2007

sengal lar badan walaupun sy bercuti panjang last week...

nak tau mana saya pegi?

tp sy rase mcm x bleh jer nak cite dlm blog...

sebabnye?

saye rase ade opismate sy dh tau pasal blog ni...

which is actually dh x selamat lar kan...

so i juz keep to myself lar about my cuti activity last week...n how i managed to get the cuti also terpakse dirahsiakan (well, if anyone keen nak tau bleh sms me *tp aku tgah xde credit nak balas* atau mail atau bg aja msg kat frenster coz ade cite menarik di sebalik itu)

tp kalo x reveal mcm mane nak blogging...

pening lar plak...

so tgk gambar kat bawah...

tau ape ni???

shai bawak me ke l'oreal n maybelline warehouse sale...

so mesti bleh agak kan ape yg jadi...but jgn terpedaya dgnku okeh...kebanyakan barang barang di bawah adalah shai punyer...i beli sket jer (yerlah sgtttttttttttt)

x gile ke kalo haku kate lipstick maybelline watershine adalah 4 untuk 10 hengget...gile x? gile x?
after my "so called urusan" (see haku dh kate xleh reveal..kalo nak tau tanya aja direct) blk semula ke rumah shai...i ade kt rumah shai seawal 9 lebih hokey...die pun x bgn lagi...hihihi...shai bwk me pegi the curve...so minum ptg time...

destination kali ini adalah BIG APPLE DONUT...
below adalah donut yg dimakan shai...banana rama...yg kale kuning tu kan aku try ade jugak lar rase cekodok pisang...kan shai..kan shai...
yg ni pula sy n bintang bintang punyer (bintang bintang x ikut...hello hari kerja kan...oppssss adakah kelihatan seperti aku berfoya foya errrrr abaikan...)namanya chocoreo...

tapi i tell uuuuu sgt manis hokayyyyyyyyyy...aku yg dh manis ni rasenye x perlu lagi ditambahkan manisnye...hehehe...
the last piccies adalah me n shai...happy sgt dpt melepak ngan shai sbb dpt cite mcm mcm...kite bangge dgn wb kan shai...

so adakah telah mendapat gambaran kemana sy sebenarnyer???

mesti TAK kan...hehehe...

on saturday sy masih bercuti...TETAPI sy ade kelas...yes...from 8 till 7 hokeyh...nak lembik aku...honestly, hanya satu perkataan aje yg dpt aku gambarkan (selain dr penat) adalah pada pendapat aku ada sesetengah student memandang aku mcm budak yg sgt muda dan ntah hape hape HINGGA NAK DGR PENDAPAT AKU PUN X BOLEH...apakah...korang ingat korang sume tua tua so aku ni diperlekehkan lar??? tp ade few of them yg baik hati juga...semoga Allah memberkati mereka mereka yg baik ngan aku n x underestimate me n x pandang aku sebagai budak kicik n x memperlekehkan idea aku...FULLSTOP...but wut to do...kite mmg dah sedia maklum mereka mereka yg sambung mba mmg kebanyakkannya veteran...haisk...tapi aku bengang lar ngan satu mamat yg bertegang urat ngan aku hari tu..mentang mentang la muke ko mcm badrul muhayat...so ingat sudah banyak baguskah??? Ckp elok elok...xyah nak tunjuk sgt yg ko lagi tau dr aku...
ahad pn ade kelas...penat hokay...luckily encik bintang bintang sanggup mengsacrificekan masa tidurnye sabtu dan ahad untuk tlg hantar me...heheheheeee...sayang lo bangat bintang bintang...n die kene tunggu plak me habis discussion hari ahad...klas abis kul 1 tp kul 3 baru aku terhegeh hegeh keluar dr uni...sowie bangat yuk!

tapi penat x berakhir di situ...sampai rumah lepas sembahyang zuhur, haku terus mengadap notebook...keletak keletak menaip (adeke serupa mesin taip)...seriously hokay...aku rase seperti dihambat waktu (bagusnya bahasa)...dr 3.30 sehingga 5.45 menyiapkan assignment...janji ngan bintang bintang kul 5 lebih mau jumpe semula...tp terpakse di extend kan lar...

jumpe die blk dekat nak kul 7...terus pegi umah dina...yes, i hafto print my assignment saat itu juga...luckily dina baik hati memberi pinjam ink cartridge untuk di print...hehehe...thanks babe...dina sgt baik kan...yeay...borak ala kadar (masa x cukup larrrr) dan terus pegi rumah lecturer...

mencari rumah lecturer hingga hampir kul 9 (kami sesat lar) ...sy sudah kelaparan di dalam kereta...jadi berenti di esso...die tepon kwn die...haku pegi masuk kedai beli oreo...oweoooo...

nasib baik last last jumpe jugak rumah lecturer...di kala dekat nak setengah oreo aku makan...hantar assignment then drive blk semula...

masa sgt limited untuk kami berdua skang...so i really hafto menghargai setiap saat...mase tgah drive untuk hantar assignment tu lar masa untuk kami berkomunikasi...tentang semua bende...walaupun sekejap, tapi sy sgt hargai masa tu...n sekarang sy sgt faham bagaimana perasaan org yg bercinta jarak jauh ni...x dpt jumpe selalu...sbb sy dh rasekan skang...walaupun kitorg x dipisahkan oleh lokasi, tapi kami dipisahkan oleh masa dan komitmen masing masing...huwarghhhh...

kurangnya masa BERFOYA FOYA...

otw blk jalan tu punyerlah jam...so kami melencong masuk ke mc D jalan pahang...

tatau lar...waktu ni memang aku belajar menghargai masa sgt sgt...masa ni lar nak menyakat...masa ni lar nak menggedik...masa ni lah nak ckp bende bende serious...mase ni lah yg x sakit semuanya jadi sakit (ngade ngade jer lebih)...

hantar dia blk pun dh dekat 11...kawan die dah tunggu dh pn dekat depan rumah die...

sampai rumah tanpa sempat tukar baju (kononnya nak rehat dulu) i terus tertdo sampai pagi ni...

SGT PENAT...

btw, sy terase nak benti blogging...ape kate survey???

0 comments: