CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Saturday 16 June 2007

futsal

last nite i teman bintang bintang pegi main futsal...die ade frenly...so setelah berjanji i sepatutnya datang ke rumahnya pukul 9.30...bile sampai haku sms lar sbb kredit tinggal 5 sen jer waktu (luckily active 5 ni menyelamatkan keadaan di kala kala sesak ini)...then he replied back

"syg, kejap erk. sy dgn abgchik otw dr wm"

apakah??? wooo makcik dah mula nak membebel ok..game pukul 10...nak main kat segambut...9.30 sharp kamu masih di luar lagi yer bintang bintang...sebab kalo ikut seperti yg di plan, i pick him up then pergi rumah my nenek coz babyboy parking kat situ...

selang beberape minit lepas tu kengkwn die plak sampai depan rumah...kekasih hati itu x muncul muncul lagi...haisk...

at about 9.45 baru die muncul...at that time i tgah pasang cd anuar zain di dalam kereta...kebetulan track lagu 'keabadian cinta'...aku yg tengah membebel kat sebelah die, dia bleh nyanyi nyanyi...boifrennnnnn...

lame lame die bosan kot dgr lagu anuar zain...

"u, kite bukak dewa lar...baru rock"

sukahati lar bintang bintang...ala tp i tau...die nak pujuk blk gune lagu dewi...huhuhu...die nyanyi nyanyi haku still membebel (seronok sebenarnyer membebel ni) heheheheee…

ala aku tau…sebosan bosan mane pun lelaki dgr perempuan membebel…tp kalo sehari die x dgr mesti rindu...huhuhu…ada sesape nak bersetuju? Membangkang xleh…

agaknye sebab aku membebel x stop dlm kereta, die pun ajuk...

"nyet nyet nyet nyet" adelar rupe mcm suara donald duck die meniru gaya aku...sebab i know kalo haku start membebel secara automatiknya keluar mcm suara DORAEMON...owh die suke gelak hokay...u gelak lar i...nnt u kahwin ngan i, hari hari nak dgr suara mcm doraemon ni...

so sampai shoot out...ni pun last minute dpt tempat...berkali kali lar jugak management shoot out call bgtau xde court kosong...coz i masuk waiting list...haku rase mcm nak lantik diri sendiri jd project manager lar tuk team dorang...muheheheheheee..PERASAN!

then i amik tempat duduk...luckily ade tasya...one of team mates dier nyer gf...so borak ngan tasya sepanjang malam sambil tgk game...owh game harus tgk...sbb nnt dlm kereta i nak bg ulasan permainan diorang (poyonyer gwe ni...sepak bola pun mcm sepak angin)...

frenly smalam main 3 team...means team mane score 2 gol dulu, team yg x score harus keluar digantikan dgn team lagi satu...begitulah seterusnya sehingga 2 jam...lame hokay...aku main 15 minit pun dah pancit muke biru mcm kene simbah cat nippon paint...la la la...

3 teams sume sekali...2 aku kenal...1 tu team opponent yg dorg jemput tuk wat frenly...tatau lar team mane...tp bleh tahan gak team tu hebat...i mean, haku dh mengikut game dorg ni dah lame...rasenye ni first time kot tgk amik masa yg lameeeee untuk both team nak score goal...opponent team main xde lar laju sgt...tp diorg control setiap pergerakan team lawan...yg control bintang bintang adalah besar hokay...

but then pertahanan team lawan mmg kuat la...x dinafikan...aku menunggu jer "bile lar nak goal ni"...coz opponent team more on defend tp bintang bintang team more on attack...jadi equal...makanya lama lar masa yg diambil nak score…

sambil tgk game, sambil borak borak ngan tasya...mase tu tasya tgah cerita pasal bf die nak masuk merisik, tunang, kahwin, etc...so aku dengan khusyuknyer mendengar (plus nak bg pendapat) hehehe...tetibe aku terasekan yg sume mata bebudak laki ni pandang kat aku...

waktu tu team opponent tgah lawan ngan team bintang bintang...so another team kwn kwn die tgah duduk dekat luar court tgk...so i just act normal (and a bit blurr)...then ade kwn die panggil...

"iza"

aku pun toleh

"tu azam pengsan dlm court"

HAAAAA! apakah???

waktu tu bintang bintang dah baring kt tgah court...aku pn tatau nak act camne...err should i meluru masuk court tuuu atau apakah??? aku blank time tu...

bintang bintang bukanlah pengsan dlm court tu...kaki die kejang...coz last week aksiden kene langgar kaki...haa tu lar...kalo haku ni x membebel mmg x pegi lar hospital...eh tapi die memang x pegi hospital pun...asyik asyik ckp "ala i kebal"

yerlahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh tu kebal...tgk...dah kejang dlm court...kaki yg eksiden last week...then die keluar court...once again aku tatahu nak wat ape...i mean, shud i go n tgk kaki die...tp aku x reti urut kaki org...gimanakah???

habis game, die dah terencot encot dah jalan...luckily smalam haku yg drive...smalam early plan nak naik babyboy...kalo die drive babyboy smalam alamatnye ngan haku haku tdo futsal centre...makcik x reti bwk manual larrrr...

then dlm kereta aku tanye nak pegi hospital x (ngehehehe ni dah mule aktiviti menyakat ni)...

"i hantar u pegi hospital...hospital mane u nak...pilih? tawakal, ampang puteri, hkl...nanti claim kat company u" ngeheheheee...

"TAK NAK"

owhhhh pandai yer...kalo haku ni cepat jer die anta g spital...kalo die berjuta alasan...

"kalo u xnk g spital, malam esok u xleh main lagi" boleh x malam ni ade frenly lagik!!!

"ala besok baik" apakah bintang bintang...sakit pn ade hari hari baik ker...

"i xnk u tempang lar...i nak u cepat baik"...ngeheheheeee emo part!

hantar die blk...x jenguk pun babyboy yesterday dekat rumah nenek...confirm x hidup lar enjin babyboy...haku sendiri xreti nak start enjin kereta tu...sampai kene panggil atuk mintak tlg...ha ha ha sile lar ketawa kerana kebengongan ini...mane lar aku tau ade setengah kereta tarik jer stereng tu untuk unlock...huwarghhhhh...

then late night die sms...baru lepas kene urut...urat dah bersimpul sebab aksiden itu...apakah...confirm malam kang aku membebel lagi...

owh maunye x worried ok...smalam mase die terbaring kat tgah court (nasib baik gune court taraflex...kalo turf or artificial grass sure kotor dah baju) haku ingatkan tisu lutut die koyak...heih mintak jauh ok...

malam ni game di rio @ futsal...sesape mau dtg sile sile lar...kul 8...

oh ya, thanks to sephianyaandika...die bagi sy 4 tic tuk final gangstarz besok...so sy akan pegi bersama bintang bintang, dina n amad...4 sekawan (penggembaraan siri enid blyton menyelesaikan kes misteri gangstarz) hehehehee...

so besok aku mcm dh pening pening...coz actually me n him plan for movie marathon tomorrow...ocean 13 n priceless...tp since nak g gangstarz mcm dah kene sacrifice kan satu...die nak tgk ocean 13...i nak tgk priceless...so mcm kene korbankan priceless coz die nak tgk ocean 13 since last week lagi...before movie die plan nak beli kasut dulu plak...haisk ade terase agenda penuh dgn aktiviti berfoya foya x???

tetibe aku terpk...ASSIGNMENT...haisk... mati lar aku...subjek org. mngmt itu ade 4 tutorial yg aku dah tangguhkan, 2 individual assignment n satu group assignment...x masuk lagi 2 subjek...

HUKKKKK! aku sesak nafas...C.P.R anyone?

0 comments: