CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Us

Daisypath Anniversary tickers

Bintang-Bintang Junior

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday 27 June 2007

cite hindustan

last sat nite sambil sambil buat assignment atas katil (assignment managemnt hokay) dan dikala mata tersengguk sengguk mencari idea nak menulis ape, bintang bintang sms-ed me...tanye aku kat ne...

so i balas "kat atas bukit...jap lagi nak menari golek golek mcm hindustan"

sebenarnyer aku memang bgtau bende yg benar...i kat umah my gandparent's house yg memang pun atas bukit...x caye tanye dina, tanye kak shidot, tanye kak diella (kat area mali tu)...n turun bukit lak umah bintang bintang...

tapi bintang bintang ingat aku memain kot...die pun mule lar menyakat...menyakat sampai masuk sume hero filem tamil lar itu lar ini lar...

n bende ni x berhenti kt situ...esoknyer malam mase kitorg melepak kt mc d jalan pahang, rasenye setengah jam kot die menyakat heroin filem tamil...die dah habis makan burger awal awal...aku yg baru nak bukak burger langsung x leh makan...gelakkkkk sambil akhirnya aku ckp kalo nak sgt aku jd heroin filem tamil, biar aku cucuk botox tinggikan tulang pipi, panjangkan dagu n beli celak tarik sampai ke kening...ha! puas hati...

so bile berckp pasal cite hindustan, korang ade fav film x? OWHHHH please ler hokay kalo tetibe korang mengaku kat aku x penah tgk cite hindustan...kalo sape x ngaku tu, memang x bleh blah lar...ape x standard ke film hindustan??? kalo x standard xkanlar dorg bleh tukar baju bepuluh puluh dlm satu lagu...kalo x standard xkan lar org bengkak bengkak biji mata nangis...haa jawab jawab sape yg rase nak sangkal kenyataan aku ni...

if tanya aku, ade dua my all time fav film hindustan ni...satu film generasi lama n satu generasi baru...

film lame - aag gale lag jaa...

sape penah tgk cite ni...rasenye aku gile kecik time film ni keluar...sape yg x familiar cube recall blk...aku x pedulik...aku nak korg recall gak...film yg pasal budak tu tempang masa kecik kecik...n mak bapak die jaguh main kasut roda...n anak die pun teringin sgt nak main kasut roda...mak bapak die terpisah sbb atuk die @ ayah kepada mak die x suke ngan bapak die sbb bapak die org miskin...ingat x weih??? At the end budak tu bleh jalan blk sbb operate...tp gile sedih lar waktu yg last last kengkonon bapak die dah nak mati tu...n waktu ni lagu cite tu tgah bermain main dlm pale otak aku...n sape percaya kalo aku ckp aku ade cd film ni dlm koleksi aku skang...ngeheheheheee...eventho dah hampir 20 tahun cite ni, tapi aku mintak tlg mak teh aku pegi jalan masjid india tlg carikan cd ni...n i dpt...hehehe...oh ya...budak tempang kecik dlm cite tu adalah amir khan...

film masa kini – mujshe doshi karoge (sudikah anda bersahabat dgn saya?)

yg ni cite zaman kini...hitrik roshan, kareena kapor, n rani mukerhjee...cite ni pn aku suke sbb moral of the story...yelah...jgn terpesona hanya kerana paras rupa...yg penting hati...
yg lain lain tu biaselah...tapi i tell you...aku tgk kabhi kushi kabhi gam serious aku menangis bagai nak gile...hoh sedih ok time shah rukh han pijak shopping complex itu n mak die dpt rase hentakan kaki anak die...sedih sedih...i tell you, aku nangis...hehehe...

n sape percaya yg aku penah refer cite kuch kuch hota hai untuk amik dance step die n usulkan kat ketua cheerleader rumah aku time tu...gile kan??? Heheheheee...nasib baik mase tu zaman kak shidot n kak diella dah berlalu...kalo x mati aku kene hempuk ngan dorg suggestkan step yg bukan bukan...see, kami satu rumah sukan...aidan kan...cheer sister...aidan dynamite (ok stop! Demam membace cheer comp 2007)...

so tell me apakah cite hindustan yg anda suka (aku x kate favorite ok) atau cite hindustan yg buatkan habis tisu sekotak kat umah korg...

0 comments: